بازاریابی
-
اقتصادی
تجربه مشتری – مهمترین عامل موفقیت و وفاداری کسب وکار
تجربه مشتری: چرا تجربه مشتریان شما از هر چیز دیگری مهم تر است؟ تجربه مشتری (Customer Experience یا CX) مجموعه ای از احساسات، برداشت ها و تجربیات کلی است که یک مشتری در طول سفر خود با کسب وکار شما…
-
کتاب
خلاصه کامل کتاب تحقیقی بر بازاریابی اخلاقی (ابراهیم طاهری)
خلاصه کتاب تحقیقی بر بازاریابی اخلاقی ( نویسنده ابراهیم طاهری ) کتاب «تحقیقی بر بازاریابی اخلاقی» نوشته ابراهیم طاهری، عمیقاً به بررسی چگونگی تأثیرگذاری اخلاق بر فرایندهای بازاریابی و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار، جلب اعتماد و رضایتمندی…