شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی

شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده های فرجا از نمایشگاه GITEX 2024 دبی بازدید کرد.

سردار حسین رمضانی در گفت وگو با هنر مدرسه. وی در تشریح این خبر گفت: نمایشگاه جیتکس که هر ساله در دبی برگزار می شود به عنوان بزرگترین و مهم ترین رویداد فناوری جهان شناخته می شود. این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای نوآوری و پیشرفت فناوری، مکانی برای شرکت های مشهور و استارت آپ های جهانی است تا آخرین دستاوردها و ایده های نوآورانه خود را ارائه دهند. به همین منظور به همراه هیئتی از فراضا از این نمایشگاه بازدید کردیم.

وی افزود: هدف اصلی این بازدید آشنایی با نوآوری های جدید و شناسایی فناوری های موثر در حوزه امنیت و مدیریت داده ها بود که در این بازدید محقق شد.

رئیس مرکز تحلیل و مدیریت داده فرازا در ادامه با بیان اهداف این نمایشگاه گفت: معرفی نوآوری ها و فناوری های جدید، شبکه های ارتباطی و همکاری های تجاری، آموزش و تبادل دانش، جذب سرمایه گذاری، ارتقای برند و بازاریابی و بررسی روندهای آینده فناوری. از جمله اهداف این نمایشگاه این اهداف در این دو روز با حضور بسیاری از کارشناسان محقق شد.

رمضانی با اشاره به اهمیت این نمایشگاه برای پلیس گفت: حضور در جیتکس به فرجا فرصت ایجاد شبکه های ارتباطی و همکاری های تجاری را می دهد که می تواند زمینه ساز تبادل دانش و تجربه بین المللی باشد. این نمایشگاه همچنین بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری و توسعه همکاری های تجاری برای استارت آپ ها و شرکت های جدید فراهم می کند.

رئیس مرکز تحلیل و مدیریت داده های فرجا گفت: امیدواریم بتوانیم گام های موثری در جهت ارتقای خدمات و افزایش امنیت اجتماعی در کشور برداریم و به الگویی موفق در حوزه فناوری های نوین تبدیل شود. این حضور نه تنها به بهبود سطح عملکرد فرازا کمک می کند، بلکه باعث بهبود همکاری و شبکه های ارتباطی نیز می شود.

سردار رمضانی در این بازدید با کارشناسان و مدیران شرکت های معتبر فناوری بین المللی دیدار و درباره چالش ها و الزامات امنیتی در فضای سایبری و فیزیکی بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین با شرکت در کارگاه های آموزشی، از تجربیات موفق سایر کشورها در استفاده بهینه از داده ها در مدیریت بحران و امنیت عمومی بهره برد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت فراجا در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی"، کلیک کنید.