راز بدن ورزیده قهرمان المپیک؛ ۱۲ ساعت خواب، وعده‌ غذایی ۵ نفره!

راز بدن ورزیده قهرمان المپیک؛ ۱۲ ساعت خواب، وعده‌ غذایی ۵ نفره!

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، کارلوس نصار 20 ساله پدیده جدید وزنه برداری جهان است. این وزنه بردار بلغاری موفق شد در المپیک 2024 پاریس در دسته 89 کیلوگرم با ثبت رکورد 404 کیلوگرم جهان و المپیک به مدال طلا دست یابد. اندام متناسب و آماده او در جریان مسابقات المپیک مورد توجه بسیاری از کارشناسان و رسانه ها قرار گرفت. این ورزشکار هنگام حضور در یک برنامه مخفی تلویزیونی از رژیم غذایی و فعالیت های روزانه خود صحبت کرد. ناسا 8 ساعت در روز برای رسیدن به موفقیت تمرین می کند. غذای او برای یک خانواده 5 نفره کافی است.

نصار می گوید: ساعت 7 صبح از خواب بیدار می شوم و تا ساعت 8:30 در باشگاه هستم.

سپس درباره صبحانه اش می گوید: صبحانه من شامل 10 تکه گوشت (700 کالری)، 10 عدد تخم مرغ (700 کالری)، بلغور جو دوسر با شیر (500 کالری) است. بلغور جو دوسر کربوهیدرات مورد نیاز روز را به من می دهد و همچنین یک فنجان قهوه می نوشم.

نصار درباره ناهار و شام خود نیز گفت: ناهار و شام یکی است; باید گوشت گوساله باشد. دو عدد تخم مرغ آب پز سفت با سالاد سبزیجات، اسپاگتی با ماهی قزل آلا یا برنج با گوشت چرخ کرده. رژیم غذایی من حداقل 5000 کالری در روز است. من یک آشپز اختصاصی دارم که برای حفظ کیفیت غذای من استخدام شده است.

قهرمان المپیک پاریس درباره زمان خواب خود نیز گفت: روزی 12 ساعت می خوابم که 2 ساعت وسط روز و 10 ساعت در شب است. همچنین روزی 8 ساعت تمرین می کنم که در طول روز به چند قسمت تقسیم می شود و بقیه زمان که زیاد نیست را به کارهای دیگر می گذرانم. برای من مهم نیست که برای چیزهای دیگر وقت کمی دارم چون تمریناتم بی پایان است. آرزوی من قهرمان شدن در المپیک لس آنجلس است و چرا برای کسب سومین و چهارمین طلای المپیک تلاش نکنم؟

نصار در مورد وضعیت شانه گفت: وضعیتم خوب است. کمی از ناحیه کتفم درد دارم که بعد از مسابقات جهانی آن را عمل خواهم کرد. فکر می کنم کارم را به خوبی انجام خواهم داد. در مسابقات جهانی می توانم هر چقدر که بخواهم وزنه بزنم. این تنها کاری است که می توانم انجام دهم.

253 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راز بدن ورزیده قهرمان المپیک؛ ۱۲ ساعت خواب، وعده‌ غذایی ۵ نفره!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راز بدن ورزیده قهرمان المپیک؛ ۱۲ ساعت خواب، وعده‌ غذایی ۵ نفره!"، کلیک کنید.