شکست جوکوویچ و نادال در جام ۶ پادشاه عربستان/ رقابت سینر و آلکاراس برای جایزه ۶ میلیون دلاری

شکست جوکوویچ و نادال در جام ۶ پادشاه عربستان/ رقابت سینر و آلکاراس برای جایزه ۶ میلیون دلاری

یانیک سینار و کارلوس آلکاراز تنیسورهای شماره 1 و 2 جهان به ترتیب نواک جوکوویچ و رافائل نادال را شکست دادند و به فینال جام 6 پادشاهان در ریاض عربستان صعود کردند.

به گزارش هنر مدرسه، یانیک سینا تنیسور شماره یک جهان ایتالیا در دیدار نیمه نهایی جام 6 کینگز در ریاض عربستان، نواک جوکوویچ از صربستان را شکست داد. 2-1 نتیجه را گرفت و راهی فینال شد.

سینا ست های اول و سوم را به ترتیب ۶–۲ و ۶–۴ برد و ست دوم را ۷–۶ واگذار کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این تورنمنت کارلوس آلکاراز اسپانیایی به مصاف هموطنش رافائل نادال که در پایان فصل قرار است دنیای تنیس را ترک کند در 2 ست با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید. :3 جلسه نهایی خواهد شد.
جایزه 6 میلیون دلاری در انتظار برنده مسابقه مهیج و دیدنی فینال بین یانیک سینر و کارلوس آلکاراز است.

این مسابقات روز چهارشنبه در ریاض عربستان برگزار شد و با حضور 6 تنیسور برتر جهان از جمله نواک جوکوویچ، رافائل نادال، یانیک سینر، کارلوس آلکاراز، هولگر رونی و دانیل مدودف آغاز شد. جوایز برای همه شرکت کنندگان دیدار فینال روز شنبه برگزار می شود.

همچنین دیدار رده بندی نواک جوکوویچ و رافائل نادال نیز برای مشخص شدن نایب قهرمان سوم جام حذفی برگزار می شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکست جوکوویچ و نادال در جام ۶ پادشاه عربستان/ رقابت سینر و آلکاراس برای جایزه ۶ میلیون دلاری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکست جوکوویچ و نادال در جام ۶ پادشاه عربستان/ رقابت سینر و آلکاراس برای جایزه ۶ میلیون دلاری"، کلیک کنید.