دنبال قهرمان شدن نیستیم/ برای پیروزی بر قطر کاملا آماده هستیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

دنبال قهرمان شدن نیستیم/ برای پیروزی بر قطر کاملا آماده هستیم - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه ، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ایران و قطر در هفته چهارم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 اظهار داشت: یکی از مهم ترین فیفاهای خود را پشت سر می گذاریم. در بازی اول مقابل ازبکستان خوب بودیم، اما بیرون آوردن یک بازیکن کار را برای ما سخت کرد.

دروازه بان تیم ملی ایران ادامه داد: در آن لحظه احساس نمی کردم یک بازیکن کمتر داشته باشیم و همین روند را ادامه دادیم. بازی بسیار سختی بود. ازبکستان همیشه تیم بسیار خوبی بوده است و اکنون آماده بازی با قطر هستیم.

وی در خصوص بازی فردا خاطرنشان کرد: آماده دیدار با قطر هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. شاید خیلی ها بگویند در جام ملت ها به این تیم باختیم اما در این بازی ها به دنبال قهرمانی نیستیم و هدفمان صعود به جام جهانی است. می خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم. برای همه بازیکنان دو تیم آرزوی سلامتی دارم.

وی درباره عملکرد مثال زدنی خود و مدافعان در سه کلین شیت اخیر بیان کرد: تا جایی که من بازی کردم باید بگویم که تنها در یک بازی دروازه خود را بسته نگه نداشته ایم که این اتفاق بسیار خوبی است. خدا را شکر سفارش خوبی گرفتیم که باعث شد به کلین شیت عادت کنیم. می تواند به تیم ما کمک زیادی کند.

بیرانوند ادامه داد: بازیکنان خیلی خوبی داریم اما موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم. آنهایی که با بازیکنان سطح اول اروپا بازی می کنند و همه آنها را می شناسید، می دانم که کادر فنی از ما چه انتظاری دارد، اگر فقط خودمان بمانیم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

بیرانوند درباره 44 کلین شیت در 74 بازی ملی که رکورد احمدرضا عابدزاده را شکست و اکنون در مسیر شکستن رکورد مهدی رحمتی قرار دارد، یادآور شد: تنها چیزی که به آن فکر نمی کنم پرسیدن سوال جاودانه است. کسانی که دروازه بان تیم ملی بودند مایه افتخار مردم و تیم ملی بودند. در این 10 سالی که در تیم ملی حضور دارم، به این موضوع فکر نکرده ام و تا زمانی که اینجا هستم تمام تلاشم را کرده ام تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشم و مردم را خوشحال کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دنبال قهرمان شدن نیستیم/ برای پیروزی بر قطر کاملا آماده هستیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دنبال قهرمان شدن نیستیم/ برای پیروزی بر قطر کاملا آماده هستیم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.