دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود

دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود

هنر مدرسه:

بازپرسان جنایی در تهران پرونده ربوده شدن دختر نوجوانی که آرزوی بازیگر شدن را در سر داشت را مختومه کردند.

به گزارش سایت جرم و جنایت، هفته گذشته خانواده ای در تماس با پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن دختر 16 ساله خود خبر دادند و در حالی که بسیار نگران بودند از پلیس برای یافتن دختر ربوده شده درخواست کمک کردند. پدر این دختر به ماموران گفت: دخترم چند روز پیش برای رفتن به کلاس از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. در حالی که به شدت نگران حال او بودیم و در خانه دوستان و آشنایان دنبالش می گشتیم، پیامکی دریافت کردم که «دخترت را گروگان گرفته ایم و اگر 2 میلیارد تومان ندهی او را می کشیم و جنازه او را در اطراف تهران دفن کنید.

این پسر ادامه داد: پیامک از تلفن همراه دخترم ارسال شده است. بعد از آن چند بار با تلفن دخترم تماس گرفتم اما جواب نداد. دقایقی بعد فردی ناشناس با صدای کامپیوتر از طریق تلفن همراه دخترم با من تماس گرفت و گفت که دخترم را با چاقو از خیابان ربوده و در اتاقی متروکه حبس کرده است. او حتی تهدید کرد که اگر به پلیس بگویم دخترم را خواهد کشت. با این حال تصمیم گرفتم موضوع را با پلیس در میان بگذارم.

در پی این شکایت ماموران به پدر دختر آموزش های لازم را دادند و به بهانه آماده بودن پول چک 2 میلیارد تومانی از او خواستند با آدم ربایان قرار ملاقات جعلی بگذارد اما وقتی به محل قرار رسیدند خبری نشد. گروگان گیران

در ادامه تحقیقات، ماموران به ردیابی ادامه دادند تا اینکه دختر نوجوان را در خانه ای در جنوب تهران پیدا کردند.

بررسی کارشناسان حاکی از آن است که دختر نوجوان به تازگی در فضای مجازی با مرد جوانی آشنا شده است.

به این ترتیب با فرض دست داشتن مرد جوان در ماجرای آدم ربایی، ماموران برای دستگیری وی به منزل وی رفتند اما با درگیر شدن دختر نوجوان با معشوقش، متوجه صحت ماجرای آدم ربایی شدند. پسری که باید به ترکیه مهاجرت کند، این آدم ربایی را برای اخاذی از خانواده اش طراحی کرد.

سپس دختر نوجوان به مخفیگاه و منزل خیالی آدم ربایان ردیابی و به اداره پلیس آگاهی تهران منتقل شد. این دختر 16 ساله در اظهارات خود گفت: از کودکی آرزو داشتم بازیگر مشهوری شوم اما خانواده ام به شدت مخالفت کردند. برخی از دوستانم در کلاس های بازیگری شرکت می کردند، اما خانواده ام هزینه شرکت من در کلاس ها را پرداخت نکردند و علاقه ام را نادیده گرفتند، در حالی که تمام آرزوی من این بود که روزی یک سوپراستار شوم.

وی درباره نقشه آدم ربایی نیز گفت: چندی پیش در اینستاگرام با پسری آشنا شدم. او علاقه شدیدی به مدیریت داشت و در این رشته تحصیل می کرد. او علاقه من را دید و گفت به من کمک می کند تا یک بازیگر مشهور شوم. می خواستیم به ترکیه برویم، آنجا درس بخوانیم و آرزوهایمان را محقق کنیم. ما قصد ازدواج داشتیم، اما شک نداشتم که خانواده‌ام مخالف این کار هستند. از آنجا که تحقق رویاهایمان برای ما مهم بود، یک آدم ربایی ساختگی و اخاذی میلیون ها روپیه از پدرم را برنامه ریزی کردیم و می خواستیم با این پول به ترکیه برویم، اما در نهایت شکست خوردیم.

با فاش شدن راز ناپدید شدن دختر نوجوان، تحقیقات پلیسی در خصوص این پرونده به دلیل آدم ربایی بسته شد اما تحقیقات پلیسی زیر نظر بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختر نوجوان به عشق بازیگر شدن، خودش را ربود"، کلیک کنید.