پیش بینی وضعیت جویدریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

پیش بینی وضعیت جویدریایی و دمایی استان هرمزگان - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان طی روز چهارشنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۳ در ساعات صبح جوی آرام و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات و پاره‌ای نقاط استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش بادهای جنوب غربی تا شمال غربی و متلاطم شدن این مناطق دریایی، مورد انتظار است. امروز در ساعات صبح شرایط جوی و دریایی آرام خواهد بود.

در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات و برخی نقاط استان رشد ابر و رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری گردد. در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

دریا نیز در ساعات صبح نسبتاً آرام خواهد بود و در بعدازظهر محدوده جزایر خلیج فارس بویژه کیش و لاوان همچنین آب‌های تنگه هرمز با افزایش سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی متلاطم خواهد شد.

توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری نمایند و تردد سایر شناورها با احتیاط لازم صورت پذیرد.

روز پنجشنبه علاوه بر ارتفاعات استان، وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط مرکزی و محدوده تنگه هرمز نیز محتمل خواهد بود.

به لحاظ دمایی طی امروز نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و از فردا تا اوایل هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه (۱ تا ۳ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضعیت جویدریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضعیت جویدریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.