«حمایت از خانواده زندانیان» به‌طور ویژه در دستور کار سازمان زندان‌هاست

«حمایت از خانواده زندانیان» به‌طور ویژه در دستور کار سازمان زندان‌هاست

رئیس سازمان زندان ها گفت: امروز جدای از همه اقدامات مثبت و رفاهی در اصلاح و اجتماعی شدن زندانیان، موضوع کمک به خانواده زندانیان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش هنر مدرسه، مجمع عمومی عادی سالیانه جامعه مددکاری زندانیان مرکز بعدازظهر امروز 24 مهرماه با حضور رئیس سازمان زندان ها برگزار شد.

غلامعلی محمدی در مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مرکزی مددکاری زندانیان با تاکید بر اقدامات انجام شده در راستای تحول و ارتقای سازمان زندان ها گفت: با همه اقدامات مثبت و رفاهی که امروز در زمینه اصلاحات انجام می شود. و جامعه‌پذیری مجدد زندانیان، به‌ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان، همان جایی است که وظیفه برعهده دارد.

رئیس سازمان زندان ها افزود: تلاش برای آزادی زندانیان شایسته و حمایت مادی و معنوی از خانواده های آنان را توفیق می دانیم.

وی در این دیدار خطاب به خیرین سازمان زندان گفت: چشم و امید خانواده های زندانیان به ویژه خانواده های بی بضاعت می توانید خیرخواه باشید و حال آنها را حل کنید.

یادآور می شود، در این جلسه مشاور، مشاور و مدیر ستادی سازمان زندان و اعضای هیات مدیره جامعه مددکاری زندانیان مرکز حضور داشتند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«حمایت از خانواده زندانیان» به‌طور ویژه در دستور کار سازمان زندان‌هاست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«حمایت از خانواده زندانیان» به‌طور ویژه در دستور کار سازمان زندان‌هاست"، کلیک کنید.