برد شهداب و گیتی‌پسند در جدال طولانی/باخت شاگردان اکبری درگام اول – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

برد شهداب و گیتی‌پسند در جدال طولانی/باخت شاگردان اکبری درگام اول - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، سوت سی و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران از امروز (چهارشنبه یازدهم مهرماه) با برگزاری ۶ دیدار همزمان در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر آغاز شد. ، اصفهان و اردکان.

شهداب یزد، مهرگان نور، پیکان تهران، صنعتگران امید، شهرداری ارومیه، سپهرصدرا مشهد، تبت، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانی، پاس گرگان، گیتی پسند اصفهان، چادرملو اردکان و سایپا تهران به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات حضور دارند. مدافع عنوان قهرمانی سیرجان در حال استراحت هستند.

شهرداری ارومیه لیگ را با برد آغاز کرد

اولین بازی شهرداری ارومیه مقابل سپهر صدرای مشهد که اولین حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد. شاگردان عبدالرضا علیزاده شهرداری قایی ارومیه در ست اول قدرت خود را به حریف نشان دادند و این ست را با نتیجه 25 بر 19 بردند. شهرداری ارومیه در ست دوم بازی را با اختلاف پیش انداخت و این ست را با نتیجه 25 بر 18 به پایان رساند. در ست سوم با وجود تلاش بازیکنان مشهد، شهرداری ارومیه بار دیگر از حریف پیشی گرفت اما رالی جذاب دو تیم ادامه داشت تا اینکه در پایان بازی این ست با نتیجه 27 بر 25 به سود ارومیه به پایان رسید. کسب اولین برد معتبر در لیگ برتر.

شکست پیکن مقابل تیم جدید

شاگردان پمان اکبری در دیداری پنج ست به مصاف تیم تازه وارد صنعتان امید رفتند که با نتیجه ۲ بر ۳ شکست خوردند.

تیم پیکان در ست های اول و هفتم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 پیروز شد اما در ادامه تیم امید شیلپاپاتی با نتایج 26 بر 24، 25 بر 17 و 15 بر 7 ست های دوم، چهارم و پنجم را به دست آورد. .

شکست دانش آموزان تندربان در مرحله اول

در دیگر بازی هفته اول شاگردان طبایت به مصاف مس رفسنجان رفتند که با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و سه امتیاز کامل را به دست آورد. در این دیدار شاگردان تندروان در دیدار نخست با نتایج 27 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خوردند.

پیروزی چادرملو در بازی خانگی

در دیگر بازی هفته اول چادرملو میزبان اردکان پاس گرگان بود که با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. پاس در ست های اول و چهارم 25 بر 21 و 25 بر 17 پیروز شد اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 13 مغلوب اردکان شد. تبدیل شدن به یک غول

تجربه شهداب تازه وارد را بهت زده کرد

تیم شهداب یزد در پنجمین دیدار لیگ برتر در یک بازی خانگی میزبان مهرگان نور تازه وارد لیگ برتر مردان بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. نایب قهرمان لیگ برتر سال گذشته و نایب قهرمان لیگ دسته یک 1402 در پنج ست با هم مبارزه کردند و مهرگان در دو ست اول حریفان خود را با نتایج 30–28 و 25–22 شکست داد تا بازی به ست پنجم برسد. شهدابی در ست پنجم با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد تا یک برد شیرین را به خانه ببرد و در جدال نایب قهرمانی پیروز شود.

ست اول این دیدار با نتیجه 28 بر 30 یکی از طولانی ترین ست های هفته اول لیگ برتر بود. دیدار گیتی پسند و سایپا به همین میزان در طولانی ترین ست هفته اول لیگ برگزار شد.

یک پیروزی گتی پسند در یک نبرد طولانی

اصفهان در آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر گیتی پسند میزبان سایپا تهران بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. گتی پسند در ست اول این دیدار 26 بر 24 حریف را شکست داد اما سایپایی ها در ست های دوم و سوم 26 بر 24 و 30 بر 28 شاگردان سعید عقیلی را شکست دادند. در ست چهارم، اصفهانی ها به بازی برگشتند و 25 بر 18 سایپا را شکست دادند تا این دیدار طولانی در ست پنجم دنبال شود.

گیتی پسند در ست پنجم با نتیجه 15 بر 11 سایپا را شکست داد و در پنج ست پیروز شد که رکورد طولانی ترین بازی هفته اول را شکست و دو ساعت و 48 دقیقه به طول انجامید.

نتایج هفته اول لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهداب یزد 3- مهرگان نور 2

پیکان تهران 2 – صنعتگران امید 3

شهرداری ارومیه 3 – سپهر سادار، تور مشهد

پراکریتی 3 – مس رفسنجان صفر

گیتی پسند اصفهان 3 – سایپا تهران 2

چادر ملو اردکان 3 – پاس گرگان 2

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برد شهداب و گیتی‌پسند در جدال طولانی/باخت شاگردان اکبری درگام اول – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برد شهداب و گیتی‌پسند در جدال طولانی/باخت شاگردان اکبری درگام اول – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.