جبهه مقاومت با خون شهدایش، نیرومندتر خواهد شد

بیانات پیروان انقلاب اسلامی؛

جبهه مقاومت با خون شهدا تقویت خواهد شد

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله و یارانش را تبریک و تسلیت گفت و کشورهای حامی جبهه مقاومت را به اتحاد فراخواند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری هنر مدرسه، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله و یارانش را تبریک و تسلیت گفت و خواستار اتحاد کشورهای حامی جبهه مقاومت شد. سایر کشورهای اسلامی و کشورهای استقلال طلب گام های غم انگیزی علیه رژیم صهیونیستی برداشته اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اذان براى كسانى است كه به خاطر ستم و ستمى كه به آنها شده است جنگ مى‏كنند و خداوند بر آنان تواناست.

بین سکوت سران کشورهای اسلامی و بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی، بی‌تفاوتی و همدستی کشورهای استعمارگر، یک سال است که جنایات رژیم صهیونیستی جنبه‌های جدیدی پیدا کرده است که به شنیع این رژیم تبدیل شده است. میکروب فساد آشکارتر است.

شهادت سید جهبه مقاومت که در اوج شکنجه و در بحبوحه نهضت حزب الله رخ داد، اندوهی سوزان در جان آزادیخواهان سراسر جهان ایجاد کرد.

جبهه حق مسلماً در شهادت سرداران رشید متوقف نخواهد شد، خون شهدای مقاومت درخت تنومند جبهه مقاومت را تقویت خواهد کرد.

کلام ملا امیرالمومنین علی (علیه السلام) را فراموش نکنیم که فرمود: «به شما گفتم قبل از اینکه با شما بجنگند با آنها بجنگید، به خدا سوگند ملتی در سرزمین خود بجنگد بدون اینکه ذلیل شود.

با فرمان رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین، حجت بر همگان تمام شد و امید است نه تنها کشورهای حامی جبهه مقاومت، بلکه همه کشورهای اسلامی و همه ملت‌های آزادی‌خواه باشند. یک اتحاد تاریخی، یک پاسخ مناسب و یک دنیای دشمن شکسته، توبه‌پذیر و صلح‌آمیز برای زدودن این لکه‌ی انسانیت از چهره برداشته خواهد شد.

جمعیت یاران انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و شهادت یارانش به آقا امام زمان – عجل الله تعالی فرجه الشریف – رهبر معظم انقلاب اسلامی – آدم الله جوله الشریف – رهبر معظم تقلید، حزب الله تبریک و تهنیت به اعضا و مردم لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلام.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جبهه مقاومت با خون شهدایش، نیرومندتر خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جبهه مقاومت با خون شهدایش، نیرومندتر خواهد شد"، کلیک کنید.