جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟

جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟

تیرآهن، ورق های فلزی و موارد مشابه فاقد شرایط ایمنی تخلفی است که برای آن 300 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش هنر مدرسه، براساس ابلاغیه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، میزان جریمه های رانندگی که از سال 1395 تاکنون تغییر نکرده است، از تاریخ 2 تیرماه افزایش یافته و از این تاریخ تخلفات رانندگی با نرخ جدیدی جریمه می شوند. هدف کاهش تصادفات و تلفات و بهبود نظم ترافیکی است.

ماده ای که می تواند ایمنی تردد را به خطر بیندازد، حمل و نقل ناایمن و نامنظم بار است که چندین کد مجازات برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از این آیین نامه ها مربوط به حمل تیرآهن و ورق های فلزی و امثال آن می باشد که در صورت رعایت نکردن مقررات ایمنی در خصوص حمل و نقل آنها ممکن است حوادث جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

بر این اساس تخلفات «حمل تیرآهن، ورق فلزی و امثال آن بدون رعایت شرایط ایمنی و مقررات مربوطه» در کلانشهرها، مراکز استان ها، جاده های بین شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی، جریمه نقدی 300 هزار تومانی را در پی خواهد داشت. جریمه همین تخلف در سایر شهرها 200 هزار تومان و در روستاها 150 هزار تومان است.

برای مشاهده میزان جدید سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جریمه حمل ناایمن تیرآهن و ورق‌های فلزی چقدر است؟"، کلیک کنید.