یک سوزن هم به خودت بزن آقای فدراسیون فوتبال!

یک سوزن هم به خودت بزن آقای فدراسیون فوتبال!

در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان، تماشاگران در دقایق پایانی بازی علیه بازیکنان تیم ملی و کادر فنی شعار سر دادند. شعارهایی که با واکنش افرادی که خود را به عنوان رهبر تیم ملی معرفی می کردند تا حد حمله به تماشاگران و ضرب و شتم برخی از هواداران بود.

به گزارش هنر مدرسه، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 دو دیدار نخست خود را مقابل تیم های قرقیزستان و امارات برگزار کرد که هر دو دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

دیدار تیم های ملی ایران و قرقیزستان روز پنجشنبه (24 شهریور) با برتری یک بر صفر تیم ملی به پایان رسید. این دیدار که پس از تلاش های فراوان در ورزشگاه فولاد اصفهان برگزار شد، حاشیه هایی داشت که زنگ خطری برای فوتبال ایران بود. همچنین به اتفاقات دیدار با قرقیزستان در دو دیدار تیم ملی اشاره ای نکردیم و فرصت خوبی برای انجام آن پس از بازی با امارات دانستیم چرا که حل این مشکلات تاثیری بر تمرکز ملی پوشان نخواهد داشت. تیم اعضای حزب

در بازی ایران و قرقیزستان چه گذشت؟

در دقایق پایانی بازی هواداران تیم ملی که از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم ناراضی بودند شعارهایی سر دادند. اما این شعارها برای رهبران حزب ملی ناخوشایند بود. با توجه به روال قبل از بازی تیم ملی، این لیدرهای منتخب فدراسیون فوتبال به تماشاگران حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شعار دادن علیه هر شخصی تا زمانی که منجر به توهین نشود در همه دنیا و به خصوص دنیای فوتبال امری عادی است. زیرا این حق هواداران است که به عملکرد تیم خود واکنش نشان دهند، اما لیدرها حق ندارند با تماشاگران حتی اگر شعار توهین آمیز باشد، با تماشاگران رفتار کنند.

این شیوه رهبری و ارتباط با هواداران شاید در فوتبال ایران به بهترین شکل دیده شود. وقتی این برخوردها و رفتارها در بازی های تیم ملی وجود دارد، فوتبال باشگاهی ما بد است. زیرا فوتبال ملی بهترین عصاره فوتبال ایران است و زیر نظر قانونگذار و مجری این بازی در ایران اداره می شود. در واقع فوتبال ملی باید الگوی فوتبال باشگاهی باشد، نباید به باشگاه ها آموزش داده شود که چگونه چند نفر را به نام رهبر روی سکوها بفرستند تا فضا آرام شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که در پایان لیگ بیست و سوم، فدراسیون فوتبال بر ساماندهی کانون هواداران باشگاه تاکید کرد تا علاوه بر نظم سکوها، مقرر شده بود که همه روی صندلی های خود بنشینند، اما حالا و مسابقات. تیم ملی، باشگاه ها زیر نظر فدراسیون فوتبال هواداران را کتک می زنند.

سوال اینجاست که آیا فدراسیون فوتبال قصد دارد سران متخلف را بر اساس نیت آنها برای باشگاه های لیگ بیست و چهارم مجازات کند؟ آیا این افراد دوباره در بازی تیم ملی دیده می شوند؟ در واقع بحث تجهیز ورزشگاه ها به دوربین های چهره برای لیگ بیست و چهارم برای برخورد جدی با تماشاگران مطرح شد. به غیر از دوربین ها که چهره های روشنی داشتند، آیا پرونده های حقوقی علیه این رهبران تشکیل خواهد شد؟

در مجموع انتظار می رود فدراسیون فوتبال به سادگی از اتفاقات رخ داده در بازی ایران و قرقیزستان عبور نکند و با پاسخی جامع و قاطع خیال اهالی فوتبال را راحت کند و از وقوع چنین اتفاقاتی در ایران جلوگیری کند. . فوتبال

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک سوزن هم به خودت بزن آقای فدراسیون فوتبال!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک سوزن هم به خودت بزن آقای فدراسیون فوتبال!"، کلیک کنید.