ساعت کاری ادارات از فردا به روال عادی باز می‌گردد

ساعت کاری ادارات از فردا به روال عادی باز می‌گردد

هنر مدرسه:

ساعت کاری دستگاه های اجرایی کشور در تمامی استان ها به جز یگان های عملیاتی خدمات رسان از ۲۴ شهریور ماه به حالت قبلی خود بازگشته است، اما با توجه به اینکه ۲۴ شهریور ماه روز پنجشنبه که نیمه تعطیل است، فردا از شنبه ساعت کاری تغییر می کند. 26 شهریور بر اساس مصوبه هیأت وزیران در زمستان 1401 خواهد بود.

بر این اساس بانک ها از ساعت 7:30 صبح شروع به کار می کنند و کارکنان بانک ها نیم ساعت زودتر برای آماده شدن برای شروع کار حاضر می شوند تا از ساعت 7:30 صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.

همچنین دانشگاه ها و بیمارستان ها، مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و معاونت های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت 8 صبح و یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع کار دارند. ساعت 6:30 صبح

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر در این خصوص گفت: امسال عدم تعادل برق به 19700 مگاوات رسید اما با برنامه ریزی موفق شدیم بر خاموشی برنامه ریزی شده غلبه کنیم. برای غلبه بر اوج هزینه، یک مرحله این بود که از ابتدای هفته، ساعت کاری ادارات به روال عادی بازگردد.

وی ادامه داد: امسال برای مدیریت مصرف برق در بخش اداری کاهش 1500 مگاواتی را هدف گذاری کردیم و 95 درصد برنامه محقق شد.

رجوی مشهدی گفت: مقرر شد مصرف برق تمامی ادارات در ساعات اداری 30 درصد و پس از پایان ساعت 60 درصد کاهش یابد. مگاوات که اجرا شد.

وی بیان کرد: خواسته ما از ادارات این است که دستگاه های سرمایشی خود را خاموش کنند یا در برخی استان هایی که هوا سرد شده دمای 24 تا 25 درجه را تنظیم کنند تا در اسرع وقت به حالت عادی برگردیم و اجرا کنیم. برنامه مدیریت هزینه برای بخش صنعتی

لازم به ذکر است با تصویب هیات وزیران، استانداران این اختیار را دارند که با توجه به گرما و سردی هوا و طول روز تصمیمات مقتضی اتخاذ و در استان اجرا کنند. استانداران تا یک ساعت از شروع استان مسئول این تصمیم خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت کاری ادارات از فردا به روال عادی باز می‌گردد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت کاری ادارات از فردا به روال عادی باز می‌گردد"، کلیک کنید.