۱۲ گلزن ایران به قرقیزستان؛ اینجا سردار به دنبال طارمی است!

۱۲ گلزن ایران به قرقیزستان؛ اینجا سردار به دنبال طارمی است!

هنر مدرسه:

تیم ملی ایران در دیدار رفت مرحله نهایی جام جهانی 2026 از قرقیزستان به مصاف اصفهان می رود. در طول تاریخ دو کشور 4 بار مقابل هم قرار گرفته اند و هر 4 بار را بردیم و البته انتظاری هم نیست که این رکورد به 5 برسد.

تیم کشورمان در چهار دیدار قبلی در مجموع 21 گل مقابل قرقیزستان به ثمر رسانده است. 12 بازیکن این گل ها را به ثمر رساندند. به ترتیب زمانی کریم باقری (2) علی دایی، فرهاد مجیدی (2)، مهرداد میناوند، علی موسوی (بازی اول) علیرضا منصوریان، کریم باقری و خداداد عزیزی (بازی دوم) مسعود شوزعی، مهدی ترابی، کریم باقری (دوم) بازی)). آخرین بازی تا به امروز انصاری فرد (2) و سردار آزمون (بازی سوم) مهدی طارمی (3) و سردار آزمون (2)…

در بین این نفرات رکورددار قرقیزستان «مهدی طارمی» است که در 2 دیدار 4 بار دروازه حریف را باز کرد. سردار آزمون و کریم باقری هر کدام 3 گل مقابل قرقیزستان به ثمر رساندند. اما در بین بازیکنان فعلی تیم ملی علاوه بر سردار و طارمی، مهدی ترابی نیز سابقه گلزنی برای قرقیزستان را دارد اما به امید خدا رقابت اصلی بین دو گل اصلی و دو نامدار و تاریخ ساز فوتبال ما است. مهاجمان، آزمون مهدی طارمی و سردار.

طارمی قبلاً در همین مسابقه دوبل مقابل این حریف و سردار هم هت تریک کرده و البته مثل همیشه همه جا با هم رقابت می کنند! سردار و طارمی در تلاش برای گلزنی در این دیدار و پیروزی ایران و کسب سه امتیاز هستند، در پشت صحنه برای افزایش رکورد گلزنی خود و البته در جدول پایانی گلزنان تاریخ تیم ملی به مصاف قرقیزستان می روند.

در حال حاضر پس از علی دایی با 109 گل ملی، سردار آزمون با 53 گل دوم تاریخ، کریم باقری با 51 گل سوم، مهدی طارمی با 50 گل چهارم و جاوید نکونام سرمربی کنونی استقلال پنجم است. با 42 گل هیچ شانسی برای بهبود رکورد او وجود ندارد. و چه حریفی بهتر از قرقیزستان که مهدی طارمی و سردار آزمون به رکورد گلزنی ملی خود افزودند و در عین حال فاصله خود را با یکدیگر کم کردند و با سایرین فاصله گرفتند!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۲ گلزن ایران به قرقیزستان؛ اینجا سردار به دنبال طارمی است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۲ گلزن ایران به قرقیزستان؛ اینجا سردار به دنبال طارمی است!"، کلیک کنید.