آزمون در بین ۱۰ ستاره لیگ امارات

آزمون در بین ۱۰ ستاره لیگ امارات

سردار آزمون جزو 10 بازیکن لیگ امارات بود که در هفته اول خودی نشان دادند و تحت تاثیر قرار گرفتند.

به گزارش هنر مدرسه، فصل جدید لیگ برتر امارات آغاز شد.

در بازی مهم هفته اول شباب الاهلی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به مصاف البطائح رفت.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی 1-1 دنبال می شد که سردار آزمون در دقیقه 92 گل برتری را به ثمر رساند تا الاهلی در بازی رفت سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

روزنامه الخالز 365 در گزارشی به 10 ستاره هفته اول اشاره کرد که توانستند خودی نشان دهند و چشمگیر به نظر برسند.

در بالای لیست نام سردار آزمون قرار دارد که گل ارزشمندی به ثمر رساند تا نشان دهد خرید بسیار خوبی برای الاهلی است.

این روزنامه اماراتی عکس جشن گل سردار آزمون را برای این گزارش انتخاب کرد و نوشت: سردار در زمان مناسب ظاهر شد و گلی که به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی ارزشمند تیمش مقابل البطائح شد.

عادل تاربت، لابا کوجو، فابیو لیما، خوان یائوزا، کایو لوکاس، علاءالدین ظاهر، مروان آژارکان، کان سیلوا و علی مبخوت دیگر بازیکنانی هستند که در هفته اول درخشان و تاثیرگذار بوده اند.

در این گزارش نامی از مهدی قائدی برده نشده است. در همین حال او در دیدار مقابل الوصل مدافع عنوان قهرمانی درخشید و اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا اتحاد کلبا یک تساوی ارزشمند کسب کند.

6 بازیکن ایرانی در این فصل لیگ برتر امارات حضور دارند. مهدی قیدی و شهریار موگانلو برای اتحاد کولبر، سردار آزمون و سعید عزت اللهی برای شباب الاهلی، احمد نوراللهی برای الوحدر و محمدرضا آزادی برای الاروبه بازی کردند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون در بین ۱۰ ستاره لیگ امارات" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون در بین ۱۰ ستاره لیگ امارات"، کلیک کنید.