تصاویر تبادل آتش افغانی‌ها با وینچستر در مشهد؛ مرگ زن باردار!

تصاویر تبادل آتش افغانی‌ها با وینچستر در مشهد؛ مرگ زن باردار!

هنر مدرسه:

اخیراً تصاویری از درگیری افغانستان در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهراً مربوط به درگیری است که منجر به کشته شدن دو گروه افغانی قاچاقچی در ماه آوریل در مشهد شد.

در همین زمینه، سردار احمد گردانی جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با تماس شهروندان با مرکز فوریت های 110 و گزارش نزاع دسته جمعی مسلحانه در بلوار حر، ماموران کلانتری شهید باهونا به پایگاه مشهد اعزام شدند. بر اساس تحقیقات اولیه، دو محله به دلیل اختلاف قبلی با سلاح گرم درگیر شدند و متهم قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شد.

در این درگیری سه عابر پیاده و 2 نفر از رزمندگان با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که مجروحان به بیمارستان منتقل و 2 متهم پس از مداوا دستگیر شدند. در این درگیری یک زن باردار جان خود را از دست داد.

پس از ماه ها تلاش بی وقفه و استفاده از توان علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت پنج عامل اصلی این برخورد شناسایی و متهمان دستگیر شدند. از میان متهمان، 2 تبعه خارجی و سه متهم با ملیت نامعلوم در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه دستگیر و 2 قبضه اسلحه وینچستر از آنها کشف شد. تحقیقات تکمیلی از متهم توسط پلیس امنیت عمومی مشهد ادامه دارد. عکس های اولیه منتشر شده و گزارش های صدا و سیمای استانی از درگیری را مشاهده می کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصاویر تبادل آتش افغانی‌ها با وینچستر در مشهد؛ مرگ زن باردار!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصاویر تبادل آتش افغانی‌ها با وینچستر در مشهد؛ مرگ زن باردار!"، کلیک کنید.