تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها روان اما پرحجم است/پلیس نگران موج بازگشت‌هاست

تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها روان اما پرحجم است/پلیس نگران موج بازگشت‌هاست

معاون پلیس راهور فرازه گفت: نگرانی جدی ما در مورد مسیر برگشت است، گفت: نگران هستیم رانندگانی که احساس خستگی می کنند در مسیر برگشت دچار حادثه شوند. لذا از هموطنان تقاضا داریم با استراحت کافی رانندگی کنند.

به گزارش هنر مدرسه، سردار حسن مومنی درباره مسیر رسیدن به مرز گفت: امروز در دومین جمعه شهریور بیش از 64 درصد از حجاج امام حسین (ع) به کشورمان بازگشته اند. همچنین الحمدلله تردد در محور مواصلاتی منتهی به مرز روان اما پرحجم است.

وی افزود: شب گذشته شلوغ ترین شب ما بود و از ساعت 12 شب گذشته بیش از 194 هزار نفر وارد کشورمان شده اند که 100 هزار نفر تنها از مرز مهران در حال بازگشت هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور فرازه ادامه داد: از همه شهروندان می خواهیم برای ورود به کشور از مرزی که از کشور خارج می شوند استفاده کنند. زیرا با توجه به این اعداد و ارقام حرکت، میزان اتوبوس و وسایل نقلیه برای مسیر پیش بینی می شود و در صورت تمایل همه هموطنان از مرز مهران به کشور؛ مشکلات در حمل و نقل به وجود می آید.

مومنی با اشاره به اقدام برخی رانندگان خودروهای شخصی گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که سوادشی با خودروهای شخصی خود به مرز سفر کرده اند. اگر در ماشین آنها یک اسلات خالی وجود دارد. آنها همچنین با زائران دیگر به شهرهای دیگر می روند و اگر این اتفاق بیشتر بیفتد، کنترل ترافیک بهتر می شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس نگران موج بازگشت است، افزود: نگرانی جدی ما مسیر بازگشت است. از آنجایی که رانندگان خسته و خواب آلود هستند، این مشکلات می تواند منجر به تصادفات بسیار خطرناکی شود. به همین دلیل از رانندگان می خواهیم قبل و در حین سفر استراحت کافی داشته باشند و این موارد را به خانواده ها گزارش دهند.

فراز دامه جانشین رئیس پلیس راهور گفت: اوربان یاترا سفری طاقت فرسا است. در این سفر عواملی مانند پیاده روی طولانی، گرمای شدید و گاه نامناسب بودن اسکان زائران را مضاعف می کند. از این رو، بومیان باید استراحت کافی را در نظر داشته باشند.

مومنی گفت: سال گذشته بیشترین تصادفات و فوتی در جاده ها بوده است. اما امسال تا به امروز 38 درصد از تعداد کشته شدگان تصادفات کم کرده ایم و امیدواریم این تعداد همچنان کاهش یابد و هموطنان به سلامت به خانه های خود بازگردند.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها روان اما پرحجم است/پلیس نگران موج بازگشت‌هاست" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها روان اما پرحجم است/پلیس نگران موج بازگشت‌هاست"، کلیک کنید.