انتظاری: پرسپولیس از تبریز سوغاتی سه امتیازی بیاورد/ جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را بالا می برد

انتظارات: پرسپولیس یک سوغات سه امتیازی از تبریز به خانه می آورد، جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را تقویت می کند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید یک بازی پرنشاط و برتر مقابل تراکتورسازی ارائه کند و سه امتیاز مهم و ارزشمند را برای تهران به یادگار بیاورد.

سهراب اتجیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، درباره شرایط پرسپولیس برای ادامه رقابت های این فصل گفت: فشاری که رضا درویش در این مدت به پرسپولیس وارد کرد و مهره هایی که نباید انجام شود. جذب شد، با جذب میلاد محمدی و انشاالله علی قلی زاده بهترین سورپرایز را برای هواداران رقم خواهد زد. دو بازیکن ملی پوشی که در تیم ملی موثر هستند و می توانند در پرسپولیس تعیین کننده باشند. طبیعتا یک تیم بزرگ به بازیکن بزرگ نیاز دارد و هر بازیکنی نمی تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: از این پس نمی توان گفت پرسپولیس قهرمان می شود. به هر حال، هدف همه شرکت کنندگان کسب عنوان قهرمانی است و تسلیم نشدند. آنها هم حق دارند برای قهرمانی بجنگند و قطعا جام به تیمی می رسد که بهتر از سایر مدعیان عملکرد داشته باشد. با حضور محمدی، پرسپولیس در شرایط بهتری قرار می گیرد و با احترام به علیپور و آل کثیر، فکر می کنم این باشگاه بتواند یک مهاجم آماده دیگر جذب کند، زیرا لیگ الیت آسیا بسیار سخت تر از لیگ برتر و همه حریفان آن است. . جام آماده آنها بسیار بالا هستند. در صورت مصدومیت گندوز باید یک دروازه بان ذخیره نیز تعیین شود. با این اتفاقات انگیزه و شخصیت پرسپولیس بالا می رود و شانس موفقیت این تیم بیشتر می شود.

عزیری درباره بازی پرسپولیس در خانه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی جذب کرده و سرمربی سابق تیم ملی هدایت آن را برعهده دارد. در این سال ها همیشه یکی از مدعیان بوده است، این فصل قوی تر و با کیفیت تر از همیشه است. با وجود اینکه در هفته اول لیگ برتر قرار داریم، شاهد جدال تمام عیار پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز خواهیم بود. در نهایت، مدافع عنوان قهرمانی باید در مقابل رقبای خود نتایج خوبی کسب کند تا در بالای جدول به پیروزی برسد. امیدوارم پرسپولیس بتواند با سرمربیگری گاریدو بازی پر جنب و جوش و برتری ارائه دهد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را برای تهران به یادگار بیاورد. امیدوارم شاهد بازی روان و جذاب هر دو تیم باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتظاری: پرسپولیس از تبریز سوغاتی سه امتیازی بیاورد/ جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را بالا می برد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتظاری: پرسپولیس از تبریز سوغاتی سه امتیازی بیاورد/ جذب بازیکنان بزرگ شخصیت تیم را بالا می برد"، کلیک کنید.