خروج زائران اربعین از مرزها به سه میلیون نفر رسید

خروج زائران اربعین از مرز به سه میلیون نفر رسید

فرمانده انتظامی فرزا گفت: سه میلیون زائر از جمله 28 میلیون ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عراق از مرزهای کشور خارج شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری هنر مدرسه، سردار احمدرضا رادانخسروی روز سه شنبه در بازدید از تردد زائران در مرزهای بین المللی به خبرنگاران گفت: همچنین یک میلیون و 300 هزار زائر به کشور بازگشته اند و هم اکنون یک میلیون و 500 هزار زائر ایرانی در عراق حضور دارند.

وی همچنین افزود: با راه اندازی سامانه یکپارچه توسط سجاد پنجر واحد خدمات گذرنامه، تردد زائران افزایش یافته و عبور هر زائر چهار ثانیه از گیت طول می کشد.

فرمانده انتظامی فراضا خاطرنشان کرد: هم اکنون امنیت کامل در تمامی مرزهای اربعین برقرار است و تا کنون مشکل امنیتی در هیچ مرزی مشاهده نشده است.

وی با توصیف نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان خادمان زائران امام حسین (ع)، آنان را آماده خدمت رسانی به زائران تا بازگشت آنان با تمام توان اعلام کرد.

سردار رادان با اشاره به روند صعودی تردد زائران از مرز خسروی گفت: این مرز بین المللی قدیمی ترین مرز تردد زائران است و با تلاش مسئولان استان کرمانشاه شاهد روند افزایشی تردد زائران از اینجا هستیم. مرز

وی در ادامه گفت: تعداد زائران از مرز خسروی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این امر به دلیل بهبود امکانات در این مرز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خروج زائران اربعین از مرزها به سه میلیون نفر رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خروج زائران اربعین از مرزها به سه میلیون نفر رسید"، کلیک کنید.