آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبی‌ها هم در شهرستان میزبانی می‌کنند؟

آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبی‌ها هم در شهرستان میزبانی می‌کنند؟

هنر مدرسه:

مشکل میزبانی تیم های تهرانی در لیگ برتر به بحران تبدیل شده و مشخص نیست این بحران تا کی ادامه خواهد داشت. پس از تخریب و بازسازی طولانی مدت ورزشگاه آزادی، ورزشگاه تختی به دلیل مشکلات موجود آمادگی میزبانی در فصل جاری را نداشت و ممکن بود پرسپولیس و استقلال را برای میزبانی بازی های خانگی آواره کند.

پرسپولیس در هفته اول میزبان ایوب آهنگ آرا بود و به نظر می رسد در هفته دوم نیز همین اتفاق برای استقلال خواهد افتاد. طنز تلخ اینجاست که پایتخت ایران با این همه تاریخ و ثروت و 20 میلیون جمعیت ورزشگاهی برای برگزاری مسابقه فوتبال ندارد و تیم های قدیمی و پرطرفدارش برای بازی باید آواره شهر شوند. .

ملوان این هفته میزبان تیم فوتبال استقلال خواهد بود اما مکان برگزاری این دیدار هنوز اعلام نشده است. طبق برنامه قبلی قرار بود ورزشگاه شهدای قدس در هفته دوم میزبان آبی ها باشد اما مدیر این ورزشگاه اعلام کرد که بازی فوق در این ورزشگاه برگزار نمی شود.

رحیمی در خصوص اینکه آیا بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه شهید قدس برگزار می شود یا خیر، گفت: در حال انجام کارها هستیم اما به احتمال زیاد تیم برای بازی های استقلال آماده خواهد شد.بازی هفته سوم “

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات آب شرب، سرویس های بهداشتی و … در این مجموعه حل شده است، گفت: این مشکلات در حال رفع است اما ورزشگاه برای این بازی آماده نیست.

مدیر تیم شهدای شهر قدس درباره نحوه برگزاری دیدار هوادر و خیبر در این ورزشگاه گفت: آن هفته همه نیروهای ما شبانه روزی کار کردند و هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شهردار و همه عوامل شهرقدس دست به دست هم دادند تا کارها را پیش ببرند. ما فشار زیادی را متحمل شده ایم اما این هفته استقلال بازی نمی کند.

استقلال – ملوان قزوین برگزار می شود؟

محمد بدافره با اشاره به اینکه ملوان با استقلال با هدف کسب سه امتیاز دیدار می کند، گفت: هنوز مکان دیدار ما با استقلال مشخص نشده است و نمی دانیم در کدام ورزشگاه بازی خواهیم کرد. این کار را سخت می کند، زیرا ما جمعه بازی داریم و باید زودتر هتل بگیریم تا تیم بماند. علاوه بر این، بلیط باید رزرو شود.

وی ادامه داد: اگر می توانستیم در تهران بازی کنیم راحت تر بود اما به نظر می رسد ورزشگاهی در تهران آماده میزبانی نیست. بنابراین ممکن است در قزوین بازی کنیم زیرا ورزشگاه این شهر دارای سیستم VAR است و نیازی به انتخاب ورزشگاه دیگری برای آوردن تجهیزات VAR به آن ورزشگاه نیست.

امیدوارم باشگاه استقلال به زودی ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند تا سازمان لیگ به ما اطلاع دهد و بلیت ها را تهیه کنیم و هتل را تهیه کنیم. البته اگر بازی در کژوین باشد وزش باد شدید کار را برای هر دو تیم سخت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبی‌ها هم در شهرستان میزبانی می‌کنند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر/ آبی‌ها هم در شهرستان میزبانی می‌کنند؟"، کلیک کنید.