شرور اسلحه فروش در محله فلاح دستگیر شد

شرور اسلحه فروش در محله فلاح دستگیر شد

معاون عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شرور اسلحه فروشی در محله فلا خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، سرهنگ اکبر موسوی در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مدتی پیش و از طریق منابع خبری از خرید و فروش سلاح جنگی توسط مردی در فلاح مطلع شدند. همسایه ها و آنها با تعیین دستور کار خود در حال بررسی موضوع هستند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده صحت گزارش واصله تایید شد، گفت: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از شگردهای پلیسی این فرد را شناسایی و دریافتند که وی از اراذل و اوباش سابقه دار در محله است. قبلاً به خاطر جنایات زیادی دستگیر و زندانی شده بود.

معاون عملیات پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه دستگیری متهم با هماهنگی مراجع قضایی و کسب مجوزهای لازم انجام شد، گفت: ماموران با انجام یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این مرد مورد بازرسی قرار گرفت و در جریان آن یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح سرد و مقدار زیادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

موسوی با بیان اینکه متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده تشکیل و به همراه پرونده برای ادامه مراحل کیفری به دادسرا ارسال شد. تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرور اسلحه فروش در محله فلاح دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرور اسلحه فروش در محله فلاح دستگیر شد"، کلیک کنید.