خبر مهم برای سهامداران/وزیر اقتصاد چه گفت؟

خبر مهم برای سهامداران/وزیر اقتصاد چه گفت؟

به گزارش هنر مدرسه، سیداحسان خاندوجی امروز در جمع خبرنگاران گفت: جلسه شورای عالی بورس به منظور حمایت از بازار سرمایه تشکیل شد و مقرر شد بانک ها با دارایی های خود و واحد سرمایه گذاری از بورس حمایت کنند. صندوق تثبیت بازار

هنر مدرسه در خبری نوشت: وزیر اقتصاد با اشاره به کمک 2000 میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه و صندوق ثبات، گفت: سال گذشته طبق مصوبه قانونی، صندوق توسعه ملی باید سپرده شد. منابع در صندوق تثبیت که پیشنهاد مشارکت و سرمایه گذاری در واحدهای صندوق توسعه ملی را دادیم و واحدهای صندوق را خریداری کردیم و در پایان سال که صورت ها در گزارش مالی بررسی شد، مردم صندوق توسعه ملی خوشحال شدند. از صندوق ابزار راضی است.

خاندوجی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر محدودیت های قانونی برای ورود بانک ها به بازار سرمایه تاکید کرد: با تایید بانک مرکزی این سامانه قابل اجرا بوده و نیازی به قانون گذاری ندارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره افزایش دامنه نوسانات بورس گفت: شورای عالی بورس تصمیم به افزایش دامنه نوسان دارد و مقرر شد هفته آینده از طریق سازمان بورس اعلام شود. .

خاندوجی خاطرنشان کرد: در جلسه فوق العاده بورس چند موضوع مطرح شد که بخشی از آن در خصوص پیشنهاد سازمان بورس بود که بانک مرکزی با چشم انداز مثبتی به آن پرداخت. این پیشنهاد بر اساس شکل قدیمی کمک در قالب حمایت از واحدهای صندوق تثبیت بازار سرمایه و صندوق توسعه بازار از طریق بانکی است.

وی ادامه داد: این حرکت سرمایه گذاری برای بانک ها محسوب می شود و ثروت مردم در بانک ها هدر نمی رود و سودآور خواهد بود. از سوی دیگر به نهادهای پایدار کمک خواهد شد.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر مهم برای سهامداران/وزیر اقتصاد چه گفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر مهم برای سهامداران/وزیر اقتصاد چه گفت؟"، کلیک کنید.