تصادف مرگبار خودرو حمل پول بانک در تهران / ۷ کشته و زخمی

تصادف مرگبار خودرو حمل پول بانک در تهران / ۷ کشته و زخمی

هنر مدرسه:

به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: خودروی حامل پول در مسیر شمال به جنوب خیابان 17 شهریور قبل از زیرگذر امیرکبیر به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل. برخورد این خودرو با چند خودرو و موتورسیکلت خسارات زیادی برجای گذاشت و چند نفر نیز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در این حادثه یک راکب سوزوکی ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت کلیک مشکی رنگ و سپس یک خودروی حامل پول با یک دستگاه موتورسیکلت باکسر سفید رنگ و یک راکب ساینا سفید رنگ که پارک شده بود، برخورد کرد. منطقه

سرهنگ شریفی ادامه داد: ماجرا به اینجا ختم نمی شود و این خودرو در ادامه با یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ برخورد کرده و در نهایت با یک تاکسی پژو تصادف کرده و پس از آسیب رساندن به 5 خودرو در همان نقطه توقف می کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: در حادثه روز گذشته 6 نفر از جمله سرنشینان یک تاکسی از جمله خانمی 42 ساله از ناحیه پای چپ، مردی 27 ساله بودند. یک موتورسوار بوکسور از ناحیه سر و همچنین یک موتورسوار بوکسر از ناحیه سر و صورت، دست ها، پاها و … نیز به همین ترتیب مجروح شدند و با حضور به موقع تیم های اورژانس و امدادی در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند. مرکز

به گفته سرهنگ شریفی، تیم کارشناسی منطقه 14 پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بلافاصله به بررسی علل و علل این حادثه پرداختند و کروکی انجام دادند که مشخص شد عدم قدرت و کنترل خودرو ناشی از تخلف بوده است. سوزوکی یا همان صرافی با سرعت مطمئنه باعث این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین از فوت یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه خودروی مذکور در اختیار مردم بوده است، افزود: با وجود چنین حوادثی نیازمند توجه بیشتر به آموزش رانندگان و رانندگان و نظارت بیشتر مسئولان واحد حمل و نقل است. مورد توجه قرار گرفته است، زیرا در این حادثه کاملاً مشخص است که این راننده بیشتر در کارهای روزمره و به دلیل عدم آموزش کافی و عدم نظارت کافی بر رفتار ترافیکی رانندگان در واحدهای مذکور دچار این حادثه و حوادث مشابه شده است. مقامات اصلی که ابتکار عمل برای امضای چنین قوانین راهنمایی و رانندگی وسایل نقلیه را دارند، مسئول افزایش نظارت و آموزش در قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

وی بیان کرد: انتظارات و انتظارات پلیس برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت حقوق شهروندان از رانندگانی که شغلشان چند برابر دیگران است و با وسایل نقلیه مانند وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس و اورژانس برخورد می کنند. ، که ادعا می کند در نظر گرفتن اکثر قوانین رانندگی بیش از حد است. اگر این راننده کمی سرعت خود را کاهش می داد و کنترل کافی و لازم را بر وسیله نقلیه حامل پول حفظ می کرد، این حادثه رخ نمی داد و مجروحان و کشته شدگان هم اکنون در محل کار یا منازل خود هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف مرگبار خودرو حمل پول بانک در تهران / ۷ کشته و زخمی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف مرگبار خودرو حمل پول بانک در تهران / ۷ کشته و زخمی"، کلیک کنید.