پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال منحل شد؟

پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال منحل شد؟

با وجود تلاش فدراسیون بسکتبال، باشگاه مهرام برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش هنر مدرسه، تیم بسکتبال مهرام تهران که یکی از پرافتخارترین و ریشه دارترین باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران محسوب می شود، حضور در فصل جدید لیگ بعید به نظر می رسد و این تیم در آستانه بازنشستگی قرار دارد. اتفاق تلخی که در این سال ها بارها برای سایر تیم های بزرگ لیگ برتری رخ داده است.

پس از حاضر نشدن مسئولان باشگاه مهرام در مجمع سالانه سازمان لیگ بسکتبال ایران، شبهه ها در مورد انصراف این تیم از لیگ قوت گرفت و حالا رئیس سازمان لیگ ایران اعلام کرد که مهرام اعلام نکرده است. آماده شدن برای فصل آینده.

تیم لیموندیس شیراز که یکی از تیم های زیر نظر مهرام محسوب می شد در فصل پیش رو حضور ندارد و باید دید غیبت مهرام در لیگ برتر قطعی می شود یا خیر.

مشام علیپور رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: برای فصل جدید سوپرلیگ تصمیم داریم 10 تیم حضور داشته باشیم و دو تیم باقیمانده (لموندیس و مهرام) که فصل گذشته در لیگ حضور داشتند حضور ندارند. آنها هیچ نامه ای مبنی بر حضور یا عدم حضور خود ارسال نکرده اند.» مسئولان این دو حزب باید به صورت مکتوب از آینده خود به ما اطلاع دهند تا تصمیم گیری کنیم.

وی تاکید کرد: هر چند از طریق فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ تلاش می کنیم مهرام را حفظ کنیم اما مسئولان محترم باشگاه مهرام تاکنون تصمیم قطعی به ما اعلام نکرده اند. با توجه به موفقیت مهرام در لیگ بسکتبال، سعی می کنیم این تیم را در لیگ حفظ کنیم.

رئیس سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: مهرام و بسکتبال کمک زیادی به هم کرده اند و برای ما خوشایند نیست که مهرام را با این همه تجربه در بسکتبال از دست بدهیم. ما می خواهیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم اما تصمیم نهایی با مالک است. شاید به این نتیجه رسیده اند که حضور در لیگ برتر مطلوب نیست.

علیپور گفت: قرار بود تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف شود اما با توجه به شرایط موجود تا 10 روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد. اگر اتفاق خاصی نیفتد، لیگ از 29 سپتامبر شروع می شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال منحل شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرافتخارترین تیم لیگ بسکتبال منحل شد؟"، کلیک کنید.