برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه از پاریس، پس از کسب مدال نقره وزن منهای 80 کیلوگرم مسابقات تکواندو پاریس، به جرات می توانم بگویم سخت ترین روز زندگی ورزشی ام را سپری کردم. از مدالم راضی هستم اما ترجیح می دادم رنگ این مدال طلایی باشد.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. برنامه خیلی سختی هم داشتم و از همان بازی اول برای من فینال بود. در بازی فینال با قلبم جنگیدم اما نشد. نه اونی که میخواستم

هزاری در خصوص فیلمی که از پدر و مادرش در حرم امام رضا (ع) و حضور آنها در مسابقات ایشان منتشر شد، گفت: ارادت زیادی به امام رضا دارم. قبل از مسابقه می خواستم به مشهد بروم اما به دلیل تمرین نتوانستم. برای همین پدرم گفت ما روز مسابقه شما به مشهد می رویم. امروز بارها خدا را با تمام وجودم حس کردم. مثل دو بازی که در ثانیه آخر بردم.

دارنده مدال تکواندو ایران گفت: از کسانی که حمایتم کردند و با من دعا کردند ممنونم. من در دست آنها هستم و تلاش می کنم در المپیک بعدی طلا بگیرم. به این مدال بسنده نمی کنم و به محض بازگشت تمریناتم را برای طلا آغاز می کنم.

وی همچنین گفت: از تکواندو و تمرینات سخت لذت می برم.

تیم ملی تکواندو ایران نیز در نشست خبری گفت: موفقیت تکواندو حاصل برنامه ریزی و تلاش خوب تکواندوکاران است که امیدوارم با مدال طلای آرین سلیمیر این موفقیت محقق شود.

وی درباره حریف تونسی نیز گفت: حریف تونسی ارقام بسیار خوبی داشت و در دیدار فینال توانست از امتیاز خود استفاده کند.

ملی پوش تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که از موفقیت این رشته در بازی های المپیک پاریس و کسب دو مدال نقره و یک برنز تاکنون چه می دانید، برنامه ریزی و مدیریت خوب داشت. این موفقیت فدراسیون امکان پذیر است، امیدوارم دوست خوبم آرین سلیمی بتواند فردا برای ادامه روند موفق تکواندو ایران مدال طلا کسب کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.