واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/ ماموران شناسایی و احضار شدند

واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/ ماموران شناسایی و احضار شدند

دادستان نظامی تهران از تعیین شعبه بازپرسی ویژه برای رسیدگی به برخورد ماموران با دو دختر محجبه خبر داد.

به گزارش هنر مدرسه، وزارت دادگستری اعلام کرد:

شب گذشته فیلمی از برخورد دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر شد و منتشر شد که قاضی مسئول دادسرای نظامی تهران دستور انتشار این فیلم را صادر کرده است!

در همین راستا دادستان نظامی استان تهران در حاشیه جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با اشاره به این موضوع گفت: در روزهای اخیر گزارش و شکایتی از دادسرای نظامی تهران و دادسرای ارتش دریافت شد. دفتر بلافاصله به بازپرس ویژه مراجعه و رسیدگی به موضوع را آغاز کرد.

حجت الاسلام کرمی گفت: به محض شروع تحقیقات، بازپرس ویژه به مأموران ویژه دستور داد تا تمامی ادله و مدارک و مستندات از جمله استخراج فیلم از دوربین های مداربسته اطراف برای ثبت پرونده جمع آوری کنند.

دادستان نظامی تهران با اشاره به همکاری بازرسی فراجا در شناسایی و معرفی عوامل حاضر در این فیلم، گفت: یکی از اولین اقدامات مدنظر در این پرونده، شناسایی و شناسایی ماموران حاضر در صحنه بود که انجام شد. همکاری خوب فرزا، مامور حاضر، شناسایی و احضار قانونی شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بازپرس دستور تولید فیلم صرفا جهت ضبط در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور و اجازه ای برای تحویل به شاکی یا وکیل وی و انتشار آن در رسانه ها نداده است. همچنین فیلم منتشر شده از زاویه ای متفاوت با فیلم فایل است.

این گزارش حاکی است؛ در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است و تمامی دستورات قضایی لازم برای کشف ابعاد مختلف حادثه به صورت قاطع صادر شده است.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/ ماموران شناسایی و احضار شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب/ ماموران شناسایی و احضار شدند"، کلیک کنید.