جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌

جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌

هنر مدرسه/خوزستان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در جهاد دانشگاهی، گفت: به واسطه تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی، تجربه ارزشمندی جمع‌آوری شده است. جهاد دانشگاهی بانک پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

قاسم صنگوری‌سواری در گفت‌وگو با هنر مدرسه، ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی چندین سال است که در حوزه‌های پژوهشی بسیار فعال است و همواره همکاری خوبی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشته است.

وی ادامه داد: به دلیل وجود نیروی متخصص و توانمند در جهاد دانشگاهی خوزستان، همواره بر فرآیند مالی و اداری مسائل پژوهشی اشراف دارند و از سویی با اساتید شناخته شده در حوزه‌های فنی، علوم اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همکاری می‌کنند.

جهاد دانشگاهی امین دستگاه‌های اجرایی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در سال‌های اخیر، فعالیت‌های پژوهشی در جهاد دانشگاهی خوزستان منجر به خروجی و تولید محصولات دانش بنیان از جمله مته حفاری شده است. با توجه به وجود تحریم، ساخت چنین قطعاتی در حوزه نفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ورود به این حوزه‌های استراتژیک اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه توسط نیروهای جوان جهاد دانشگاهی استان رقم خورد.

صنگوری‌سواری بیان کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر بی‌نیاز کردن کشور در تامین قطعات از خارج، جوانان نخبه و توانمند را به کار گرفته است. شکوفا کردن استعداد جوانان و به کارگیری نسل جدید، هنر بزرگی است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز تحقیقات و پروژه‌های خوبی اجرا شده است و جهاد دانشگاهی به عنوان مرجع برای دستگاه‌های ذیربط است. در مکان‌هایی که نیاز به تحلیل و بررسی وضعیت وجود دارد جهاد دانشگاهی امین بوده است و با کار کارشناسی و تخصصی توانسته مسیری که باید دستگاه‌ها برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری طی کنند را با پژوهش‌ها تعیین و مشخص کند.

جهاددانشگاهی باید به دستگاه‌های اجرایی معرفی شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی، اعتبارات خوبی در حوزه پژوهشی جذب و در مسیر اصلی خود هدایت کرده است اما نیاز است این مجموعه در استان و کشور تقویت شود و به دستگاه‌های اجرایی معرفی شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌"، کلیک کنید.