وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور

وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه گفت: وزش باد و گرد و خاک در جاده های پنج استان کشور وجود دارد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با هنر مدرسهوی با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در برخی مناطق استان مازندران بارش باران گزارش شده است. همچنین در استان های قم، مرکزی، اصفهان، کرمان و برخی از محورهای استان های سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک اعلام شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد در هوای بارانی از برف پاک کن استفاده کنند. همچنین در هنگام گردگیری بهتر است با بستن شیشه از چشمان خود مراقبت کنید تا دید آنها محدود نشود و فاصله طولی مناسبی با خودروی جلویی داشته باشید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه ادامه داد: خودروها در مسیر برگشت محور چالوس در محدوده پیچ سرهنگ و محور جنوب به شمال حرج در محدوده چلا تی قرار دارند. و مسیر شمال به جنوب چلاو، شاهاندشت و مبارک آباد نیمه سنگین است.

شیرانی گفت: ازدحام ترافیکی در آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره 2 و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهراویلا نیز سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: خودروهای نیمه سنگین در محورهای قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل گلشهر و ساسانی تا پل کلاک تردد می کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. وضعیت جاده

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزش باد و گرد و خاک در جاده‌های ۵ استان کشور"، کلیک کنید.