ستاد تحلیف رئیس‎جمهور با حضور قالیباف تشکیل شد

ستاد تحلیف رئیس جمهور با حضور کلیباف تشکیل شد

جلسه تحلیف ستاد چهاردهم رئیس جمهور با حضور محمدبکر کلیباف برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، جلسه تحلیف ستاد رئیس جمهور در 15 مرداد 1403 با حضور محمدبکر کلیباف رئیس شورا برگزار شد.

رئیس مجلس در این دیدار با بیان اینکه ممکن است برخی از هیئت های خارجی برای اولین بار در مراسم افتتاحیه وارد کشور شوند، تاکید کرد: باید تلاش کنیم هر بار که این نمایندگان می آیند، درک جدیدی از جایگاه جمهوری اسلامی داشته باشیم. کشور را برای جستجو وارد کنید

رئیس قوه مقننه با بیان این رویداد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای جمهوری اسلامی گفت: شورای اسلامی برگزارکننده مراسم افتتاحیه، نگاه ملی و بین المللی به این رویداد مهم دارد و تلاش کرده است تا این رویداد را برگزار کند. . به بهترین و شگفت انگیزترین شکل در هر دوره.

کلیباف بر موضوع انعکاس رسانه ای این رویداد مهم تاکید کرد و افزود: انعکاس رسانه ای این رویداد بسیار مهم است و اثربخشی آن حاصل تلاش حوزه رسانه برای پوشش خوب و همه جانبه مراسم افتتاحیه خواهد بود. به رویدادی دیرینه برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی تبدیل شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا شریفی معاون اجرایی شورای اسلامی و رئیس ستاد افتتاحیه به ارائه گزارشی از وظایف کمیته های 12 گانه این کارگران پرداخت و گفت: در برگزاری این رویداد بر اساس ابلاغیه صورت گرفته است. رئیس محترم مجلس، به محض اعلام نتایج انتخابات، فعالیت این کارگران مطابق با ریاست و تشکیل کمیته‌ها آغاز و تلاش می‌شود تا این مراسم در بالاترین سطح با هماهنگی نهادهای مربوطه وزارت امور خارجه.

همچنین روسای کمیته های مختلف این ستاد نیز گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کردند. بر اساس قانون اساسی، مراسم تحلیف چهاردهمین دوره جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه 18 مردادماه در شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاد تحلیف رئیس‎جمهور با حضور قالیباف تشکیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاد تحلیف رئیس‎جمهور با حضور قالیباف تشکیل شد"، کلیک کنید.