توقف در محل «توقف مطلقا ممنوع» چقدر جریمه دارد؟

توقف در محل «توقف مطلقا ممنوع» چقدر جریمه دارد؟

بر اساس نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی برای توقف وسیله نقلیه به جای تابلوی «توقف مطلقاً ممنوع» جریمه 100 هزار تومانی اعمال می شود.

به گزارش هنر مدرسه، از سوم تیرماه سال جاری و بر اساس ابلاغ محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، میزان جرایم رانندگی افزایش یافته و پس از این تاریخ، از رانندگان متخلف با نرخ جدیدی اخذ می شود که میزان آن افزایش چشمگیری داشته است. جریمه می شوند. جریمه هایی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث رانندگی و همچنین افزایش نظم ترافیکی.

بر اساس نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی، توقف وسایل نقلیه در کلان شهرها، مراکز استان ها، جاده های بین شهری و مناطق آزاد تجاری-صنعتی که تابلوهای «ایست اکیدا ممنوع است» نصب می شود، 100 هزار تومان جریمه می شود.

همچنین در سایر شهرها جریمه این تخلف 80 هزار تومان و در روستاها و راه های روستایی 30 هزار تومان است.

رانندگان باید توجه داشته باشند که در جایی که چنین تابلویی نصب می شود، حتی اگر پشت فرمان باشد، احتمال جریمه شدن آنها وجود دارد، زیرا نصب چنین تابلویی به این معنی است که در این مکان توقفی حتی برای چند ثانیه وجود نداشته باشد.

در گذشته برای این تخلف تنها 40 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده بود که میزان آن در بازنگری بیش از دو برابر شده است.

برای مشاهده میزان جدید سایر تخلفات رانندگی اینجا را کلیک کنید.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف در محل «توقف مطلقا ممنوع» چقدر جریمه دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف در محل «توقف مطلقا ممنوع» چقدر جریمه دارد؟"، کلیک کنید.