هواشناسی ۳ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی ۵ روز داغ در ایران

هواشناسی ۳ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی ۵ روز داغ در ایران

هنر مدرسه:

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید در برخی مناطق در شرق، شمال شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود. ضربات، گرد و غبار بالا می‌آید و تا چند ساعت دیگر کیفیت هوا قابل پیش‌بینی است.

امروز (چهارشنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شمالی و شرقی، خراسان شمالی رجوی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و همچنین برخی مناطق سیستان و بلوچستان در ارتفاعات جنوبی. کرمان و شرق و شمال هرمزگان و پنجشنبه در گیلان، برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی است. انتظار می رود.

از فردا (پنجشنبه) تا یکشنبه در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی باران و رعد و برق پیش بینی نمی شود.

روزهای جمعه و شنبه در گیلان، اردبیل و برخی مناطق شمال شرق آذربایجان بارش پراکنده خواهد بود. در گیلان، برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به ویژه در بعدازظهر و اواخر شب بارش باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

خلیج عمان، مرکز و شرق خلیج فارس امروز و فردا، دریای خزر پنجشنبه و جمعه و خلیج فارس و دریای عمان در روزهای جمعه تا یکشنبه مواج است.

آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. امروز بیشینه دمای پایتخت 39 درجه سانتیگراد و کمینه دمای هوا 28 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی ۳ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی ۵ روز داغ در ایران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی ۳ مرداد ۱۴۰۳ / پیش بینی ۵ روز داغ در ایران"، کلیک کنید.