خشم ژابی آلونسو از سردار؛ ستاره ایرانی از تمرینات کنار گذاشته شد

خشم ژابی آلونسو از سردار؛ ستاره ایرانی از تمرینات کنار گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ سردار آزمون قبل از شروع فصل جدید در بایرلورکوزن با شرایط خاصی مواجه شد. به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، سردار آزمون روز یکشنبه تحت تست آمادگی جسمانی قرار گرفت اما زمانی که اولین تمرین بایرلورکوزن در روز دوشنبه برگزار شد، خبری از این بازیکن ایرانی نبود.

به گزارش ورزش سه، او در تمرین امروز نیز غایب بود. با توجه به این اتفاق، باشگاه تصمیم جدیدی در مورد وضعیت ملی پوش ایرانی گرفت. منابع داخل باشگاه به کیکر تایید کرده اند که این مهاجم دیگر با این تیم تمرین نخواهد کرد و به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد.

این نشریه همچنین اعلام کرد که باشگاه اکنون به دنبال فروش این بازیکن خواهد بود و پیشنهادات مناسبی را در نظر خواهد گرفت.

بیلد در گزارش خود اعلام کرد که وضعیت بدنی تست نیاز به بهبود دارد و او 100 درصد آماده نیست و به همین دلیل تمرینات شخصی برای او بهتر است.

فاصله او با تیم نشان می دهد که آزمون حالا باید در زمان های متفاوتی نسبت به تیم ژابی آلونسو تمرین کند.

ژابی آلونسو به دلیل شرایط انضباطی بر خلاف میل خود تصمیم گرفت که تست نکند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در مورد وضعیت تست ها گفت: “فقط می دانم که او در تمرین غایب بود، باید مشخص کنیم که چه اتفاقی افتاده است. تجزیه و تحلیل عملکرد او کافی نیست، او باید تمرین کند. دیروز او در تمرین بود. او امروز غایب بود، در چند روز آینده خواهیم دید.

اخیرا باشگاه سویا برای بردن این بازیکن 29 ساله به این تیم علاقه نشان داده است. اما در حالی که باشگاه اسپانیایی به دنبال انتقال قرضی است، لورکوزن ترجیح می دهد تست را به صورت دائمی بفروشد.

شاید آزمون بخواهد با اقدام جدید خود به باشگاه آلمانی فشار بیاورد و آنها با انتقال قرضی او موافقت کنند. مسلم است که او دور از تمرین تیم اول به آمادگی کامل نخواهد رسید.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خشم ژابی آلونسو از سردار؛ ستاره ایرانی از تمرینات کنار گذاشته شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خشم ژابی آلونسو از سردار؛ ستاره ایرانی از تمرینات کنار گذاشته شد"، کلیک کنید.