محدودیت برق، فولاد مباركه را ناچار به كاهش عرضه محصولات خود در بورس كالا می‌كند

محدودیت های برق، فولاد مبارک را مجبور کرد تا عرضه محصولات خود را به بورس کالا کاهش دهد

یونس حمزوی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه متافو تبریز در گفت و گو با خبرنگاران به برخی از چالش های پیش روی فولادسازان کشور اشاره کرد و افزود: خودکفایی با وجود سرمایه گذاری سنگین فولادسازان در حوزه انرژی. تامین برق همچنان یکی از چالش های اصلی فولادسازان کشور است.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، وی در ادامه افزود: با توجه به عدم تعادل تولید و مصرف برق در کشور، محدودیت‌های برق رسانی به معبر از خرداد ماه سال جاری اعمال شده و پیش‌بینی می‌شود این محدودیت‌ها تا شهریورماه ادامه داشته باشد.

فولاد مبارکه، مدیر فروش داخلی با اشاره به تاثیر این محدودیت‌ها گفت: در مدت مذکور محدودیت‌های مصرف برق موجب تلفات حدودی شده است. 200 ظرفیت تولید هزار تن فولاد برکت داشته و مطمئناً در روزهای آینده این تعداد افزایش خواهد یافت.

حمزوی با تاکید بر تاخیر در تحویل تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان در نتیجه کاهش تولید، گفت: در حال حاضر برخی از تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان با تاخیر مواجه شده و بر اساس سفارشات مشتریان برای جلوگیری از افزایش تاخیر در تحویل، گفت: کف تامین هات شیت در بورس کالای وزارت حراست تغییرات درخواستی و پیگیری در این خصوص.

لازم به ذکر است که نمایشگاه متافو تبریز یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در منطقه شمال غرب کشور است و شرکت فولاد مبارکه با هدف برقراری ارتباط موثرتر با صنعت فولاد استان آذربایجان شرقی و تحقق اهداف خود می باشد. شرکت فولاد سهند بزرگترین مرکز خدمات فولاد مبارکه را در منطقه شمال غرب کشور به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان خرد در استان افتتاح کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت برق، فولاد مباركه را ناچار به كاهش عرضه محصولات خود در بورس كالا می‌كند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت برق، فولاد مباركه را ناچار به كاهش عرضه محصولات خود در بورس كالا می‌كند"، کلیک کنید.