سیمای انتخابات راوی «حماسه حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری»

سیمای انتخابات راوی «حماسه حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری هنر مدرسه از علم و فناوری؛ دوربین های شبکه سیما در تهران توسط مراکز تولید و فناوری سیما واقع در حسینیه امام خمینی (ره)، مصلی، مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، مسجد قدس پیروزی، محلاتی جم، ابوجا پشتیبانی می شود. مساجد، مسجد لرزاده در میدان خراسان، حسینیه ارشاد، مسجد النبی (علیه السلام) نورماق، مسجد نظام مافی صادقیه، مسجد حضرت رسول (ص) نازی آباد، مسجد امام سجاد (علیه السلام) ورامین، وزارت امامزاده. حرم عبدالعظیم (علیه السلام)، شهر رای، ورزشگاه شیرودی، مسجد ارشاد شهر رای، بهشت ​​زهرا (س)، مسجد بلال صدا و سیما، مسجد امام صادق (علیه السلام)، مسجد جامع شهریار، بیمارستان خانواده و بیمارستان امام خمینی (ره). RA) آنها را به تصویر می کشند

جدای از پوشش رسانه ای ویژه ماجرای حضور مردم در استان تهران، فریم های بلندی از حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای در مراکز استان ها و شهرستان ها نیز از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

در ادامه به حضور میدانی برنامه ها و گروه های برنامه سازی شبکه تلویزیونی در شعب اخذ رای پرداخته شده است:

یک انتخابات احساسی دیگر با مردم ایران از آنتن شبکه یک سیما

شبکه یک سیما برای همراهی و اطلاع مخاطبان از مشارکت حداکثری مردم کشور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، ساعت 7 صبح تصاویر و صحنه های خود را از اولین ساعت برگزاری انتخابات کشور به صورت زنده پخش می کند. حضور پرشور ملت ایران در قالب برنامه “ایران عزیز”.

این برنامه با حضور مجریان شبکه یک سیما از جمله مجید یراقبان، رحمان نظام السلامی، مهدی آقابگی، پژمان کریمی، فرشته رضاپور، ندا ملکی و مریم قاسمی روی آنتن می رود.

توجه داشته باشید که برنامه «ایران عزیز» در تهران و شهرهای مختلف ایران با حضور مردم ایران از ساعت 7 تا 14 بعد از خبر ساعت 14 تا ساعت 21 و بعد از آن ادامه خواهد داشت. اخبار 21:00 الی 24:00.

“روزهای” کانال دو در روز انتخابات

شبکه دو از ساعت 8 صبح تا 12 شب با برنامه «روز» به پوشش انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

روز انتخابات در شبکه سه

ویژه برنامه انتخاباتی «سلام بر ایران» شبکه 3 از ساعت 7:00 تا پایان رای گیری با شعبه اخذ رای ارتباط مستقیم دارد. دوربین های شبکه سه در مسجد نظام مافی جنت آباد، مسجد النبی حفت حج و بهشت ​​زهرایی تهران حضور دارند تا ماجرای حضور مردمی جمعه 24 تیرماه را روایت کنند.

شبکه چهار در روز انتخابات

ویژه برنامه انتخاباتی شبکه 4، حضور زنده از ساعت 8 تا 22 را با لینک مستقیم به شعب اخذ رای منعکس می کند.

«نسیم آرا» شبکه نسیم در روز انتخابات

برنامه «نسیم آرا» روز جمعه ۲۴ تیرماه به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود که نشان دهنده مشارکت مردمی در انتخابات است. نمایش محمدرضا محبی و پرهام عمرانی از ساعت 20 به بعد پخش می شود.

«دُربین هفت» و «آموزش مثبت» در حال رقابت در شبکه آموزش هستند

شبکه آموزش روز جمعه 24 تیرماه همزمان با انتخابات در کنار بینندگان خواهد بود و از قاب برنامه های «آموزش مثبت» و «دربارین هفت» حضور ملت ایران را به تصویر می کشد.

برنامه آرمان شبکه قرآن و معارف در روز انتخابات

ویژه برنامه انتخاباتی «آرمان» از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 تیرماه تا پایان رای گیری از شبکه قرآن و عترت امامزاده صالح (ع) و شبکه معارف سیما تهران پخش می شود.

حضور همیشگی در پایتخت همدلی

برنامه زنده «پایتخت همدلی» از پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 21 آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت. این برنامه به همت گروه اجتماعی با اجرای جمعی مجریان «سلام تهران» (صحیبه عظیمی، هومان ستوده، محمدرضا سلمانی) به صورت زنده و زنده پخش می شود.

شبکه تهران میزبان شخصیت های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی و … خواهد بود که درباره انتخابات صحبت خواهند کرد. اجرای سرودهای حماسی و ملی بخش دیدنی این مراسم است.

«پایتخت هنر مدرسه» از ساعت 7:30 روز جمعه 24 تیرماه همزمان با دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز می شود و حضور حماسی بزرگان ایرانی در رده های مختلف را گرامی می دارد. تا پایان دوره رای گیری

شبکه تهران سیما با راه اندازی دو شبکه تلویزیونی در مسجد الرسول (ص) نازی آباد و مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر، قاب دیرینه ای از حضور بزرگواران استان تهران ارائه کرد. در انتخابات

زینب پورابراهیم، ​​هومان ستوده، مرتضی پرنیان و صدیقه مرادی مجریان شبکه مستقر در پایگاه ناجی آباد مسجد الرسول (ص) تهران هستند که گزارش های مختلفی از انتخابات و رای گیری رجال تهران ارائه می کنند. حضور باشکوه و پرشور شهروندان.

با این حال ابوالفضل اینانلو و محدثه صارمی به عنوان مجریان شبکه تهران برای رساندن آخرین اخبار انتخابات به شنوندگان شبکه تهران در پایگاه مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرت حضور خواهند داشت.

«پایتخت همدلی» در این دو پایگاه به ارائه گزارش های منتخب مختلف و گفت و گوهای مخاطبان از شخصیت های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و… می پردازد.

حضور خاله نرگس و عروسک های رنگین کمان، اجرای گروه سرود، مسابقه و… از برنامه های ویژه کودکانه و تماشایی برنامه «پایتخت همدلی» است که رنگین کمان را به روی آنتن های منتخب شبکه پایتخت می آورد. فواصل زمانی مختلف

بخشی دیگر از برنامه «پایتخت همدلی» با بازی علی ترابی از استودیوی پخش شبکه تهران سیما پخش می شود. وی در این قسمت در گفتگو با مهمانان مختلف به صورت حضوری و تلفنی در تماس مستقیم با عوامل برنامه «پایتخت همدلی» فضای انتخاباتی استان و شهر تهران را روی گیرنده های خانگی مجسم کرد.

همچنین در روز جمعه برای انعکاس حال و هوای انتخاباتی استان تهران، تماس های زنده متعددی با سطح استان تهران و شهرستان های استان مانند ورامین، کرچک و پیشوا، شهریار، پردیس و غیره برقرار می شود.

تیم های گزارشگر «در شهر» و «در استان» با حضور در شهرستان های استان تهران و محله های مختلف شهر تهران گزارش های ویژه ای از حضور و ثبت فریم های ماندگاری را برای زنده و مستقیم بینندگان در روز انتخابات ارائه کردند. پایتخت انتخابات شبکه را تقویم خواهد کرد.

روز انتخابات “آرمان ملت”

برنامه «آرمان ملت» از ساعت 07:30 تا 24:00 به صورت زنده انتخابات را پوشش می دهد. آرام غفاریان، محمدرضا باقری، زهرا عظمی و علیرضا مهرانفر مجریان این برنامه با سه تیم اعزامی به روی آنتن خواهند رفت.

شبکه بهداشت و درمان و روز انتخابات

برنامه «سلامت مثبت» از ساعت 9:30 به صورت زنده تا پایان نظرسنجی در قاب شبکه سلامت به حضور مردم در روز رأی گیری می پردازد.

ارتباط زنده شبکه ورزش با ورزشگاه شیرودی

شبکه ورزش با پخش زنده از ورزشگاه شیرودی، محل تجمع ورزشکاران و حضور قهرمانان و وزرای ورزش برای حضور در انتخابات در کنار بینندگان خود بوده است.

روز انتخابات «پای کار ایران» شبکه امید

برنامه پای کار ایران از ساعت 9 الی 23 به صورت زنده از شبکه امید پخش می شود.

«انتخاب ایرانی» در شبکه جام جم

روز جمعه 24 تیرماه ساعت 7 صبح به وقت تهران، ویژه برنامه «انتخاب ایرانی» به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری پخش می شود. این برنامه به میزبانی معاونان و مدیران عالی رتبه وزارت امور خارجه و میزبانی مازیار قاسمی گودرجی، شمیم ​​علیزاده، مریم هادی لو و میلاد شیران خواهد بود.

گفتگوی مستقیم با سفیران و کنسولگری های ایران، ارتباط با حوزه ها و شعب اخذ رای در خارج از کشور، پخش پیام های انتخاباتی و دیدگاه های ایرانیان دیاسپورا، پوشش تصویری اقوام و اقلیت ها، حضور مردم در استان ها و شهرهای مختلف و حماسه آفرینی. نظرسنجی ایستگاهی، پخش موزیک ویدیو، برنامه های میانی، موسیقی حماسی از جمله برنامه های این شبکه است که به نمایش در می آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیمای انتخابات راوی «حماسه حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری»" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیمای انتخابات راوی «حماسه حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری»"، کلیک کنید.