نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 10 نفر از ساکنان یک ساختمان تجاری-مسکونی در محله یافت آباد تهران خبر داد و گفت: در جریان این عملیات 3 آتش نشان مجروح شدند.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با هنر مدرسه وی در این خصوص گفت: حادثه آتش سوزی یک ساختمان تجاری – مسکونی در ساعت 16 و 20 دقیقه امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی چهار ایستگاه، یک دستگاه خودرو حامل نردبان هیدرولیک و دستگاه تنفسی به محل رسید. نقطه در خیابان غلامی آباد.

وی محل حادثه را یک ساختمان تجاری مسکونی پنج طبقه دانست که آتش سوزی در پارکینگ طبقه اول منفی بود و گفت: آتش نشانان در مدت سه دقیقه پس از اولین تماس در محل حاضر شدند تا حریق را اطفا و شروع به کار کنند. او عملیات نجات را شروع کرد و یک تیم دیگر به زمین اشاره کرد و سیستم نجات آنها را شروع کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: پنج دستگاه خودروی سواری، دو دستگاه موتورسیکلت و مقدار قابل توجهی شورلت و سه دستگاه خودروی پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و کلیه تجهیزات ضایعاتی در پارکینگ ساختمان وجود داشت و دود شدیدی ساختمان و قسمت بالایی ساختمان را فرا گرفت. طبقه.

ملکی افزود: در این راستا با وجود دود و دمای بالا، آتش نشانان به طبقه منفی اول رسیدند و آتش را مهار و سپس آتش را به طور کامل خاموش کردند. همزمان تیم دیگری به زمین رفت و با استفاده از نردبان و نردبان هیدرولیک 10 سرنشین را نجات داد.

وی همچنین افزود: در جریان عملیات اطفای حریق سه آتش نشان مجروح و بر اثر دود خفه شدند که یکی از آنها به مرکز درمانی منتقل و دو نفر دیگر در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش نشانان پس از ایمن سازی و رفع دود به ماموریت خود پایان دادند. علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بررسی و اعلام می شود.

10 نفر نجات یافتند/3 آتش نشان بر اثر دود در آتش سوزی یک ساختمان تجاری مسکونی مجروح شدند

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۰ تن از میان دود آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری مسکونی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند"، کلیک کنید.