ساره جوانمردی: ورزش ما رو به افول است/ امیدوارم در پارالمپیک به بهترین نتیجه برسیم

ساره جوانمردی: ورزش ما رو به افول است/ امیدوارم در پارالمپیک به بهترین نتیجه برسیم

قهرمان تیراندازی پارالمپیک توکیو گفت: اردوها با کیفیت خوبی در حال انجام است و امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را در بازی های پارالمپیک پاریس کسب کنم.

به گزارش هنر مدرسه، ساره جوانمردی درباره مشارکت جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می کنم جامعه ورزش ما کمی کاهش یافته است. ما می خواهیم با قدرت جلو برویم. امیدوارم هر کسی که رئیس جمهور می شود بتواند گزینه هایی را برای کمک به ورزشکاران برای رسیدن به نتیجه در پارالمپیک ماه آینده مشخص کند. امیدوارم رئیس جمهور بعدی بتواند تغییرات بزرگی در ورزش ما ایجاد کند.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در تیراندازی افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است تا بتوانیم به انتخاب افراد شایسته کمک کنیم. ورزش ما رو به افول است و باید با انگیزه مضاعف برای ورزش کار اساسی انجام شود. امیدوارم فرد انتخاب شده ورزش دوست باشد و بهترین کار را برای ورزش ما انجام دهد.

وی در خصوص پیش بینی خود از عملکرد کاروان تیراندازی ایران در پارالمپیک پاریس گفت: دو ماه تا پارالمپیک فرصت داریم. اردوهایی را برگزار می کنیم که با قدرت و کیفیت برگزار می شود. انشالله تا آن زمان به اوج آمادگی رسیده ایم و بهترین ها در پارالمپیک رخ خواهد داد.

جوانمردی درباره وضعیت خود نیز گفت: همه چیز خوب و عادی است. ما منتظر کارتریج سبک 50 متری هستیم تا ببینیم رکوردهایمان چگونه است، زیرا در عمل نمی توانیم با این کارتریج ها شرایط را اندازه گیری کنیم. با تفنگ بادی وضعیت خوبی داریم و مشکلی نداریم. هیچ چیز در مورد تیراندازی مشخص نیست اما امیدوارم با تلاش خودم و دعای مردم و یاری خداوند بهترین نتیجه را بگیرم.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساره جوانمردی: ورزش ما رو به افول است/ امیدوارم در پارالمپیک به بهترین نتیجه برسیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساره جوانمردی: ورزش ما رو به افول است/ امیدوارم در پارالمپیک به بهترین نتیجه برسیم"، کلیک کنید.