پرونده مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال بسته شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

پرونده مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال بسته شد - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

با سعید تابش نیا سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال مصاحبه ای انجام شد گفتن وی در گفتگو با خبرنگار هنر مدرسه از آخرین وضعیت مذاکرات و رایزنی ها در خصوص انتصاب سرمربی تیم ملی خبر داد.

وی که از پاسخ منفی مهران شاهین تاب به فدراسیون بسکتبال خبر داد، با تکرار این نکته گفت: مهران حاتمی نیز گزینه دیگری بود که او نیز از پذیرش پیشنهاد فدراسیون برای هدایت تیم ملی خودداری کرد.

تابش نیا با تاکید بر اینکه مذاکره با گزینه های ایران بر اساس اولویت انجام شده است اما مسئولان فدراسیون در حال انجام این اولویت بندی هستند، خاطرنشان کرد: نتیجه رایزنی با مهران شاهین تاب اولین مورد اعلام شده به این معنا نیست که این مربی اعلام شده است. اولویت اول است؛ فقط مسئولان فدراسیون می دانند که کدام مربی ایرانی انتخاب اول یا دوم فدراسیون بوده است. ما فقط بر اساس نتیجه بحث نام آنها را ذکر کرده ایم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره علت واکنش منفی مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی توضیح داد: دلیل امتناع مربیان داخلی از قبول این مسئولیت مشکلات شخصی بوده است.

تابش نیا با تاکید بر اینکه از این پس مذاکرات برای انتصاب سرمربی تیم ملی بسکتبال با گزینه های خارجی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: پیش از این گزینه ایتالیایی مورد نظر فدراسیون پاسخ منفی خود را اعلام کرده بود اما رایزنی با گزینه اسلوونیایی انجام شد. ادامه دارد. علاوه بر این، دو گزینه خارجی دیگر نیز معرفی خواهند شد تا مذاکرات با آنها بر اساس اولویت آغاز شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره گزینه های جدید خارجی خاطرنشان کرد: هنوز اسامی این افراد به کمیته فنی اعلام نشده است، قاعدتا سه یا چهار مربی از سوی فدراسیون معرفی می شوند تا دو گزینه. می تواند از بین آنها برای شروع مذاکرات انتخاب شود. بدین ترتیب سه گزینه خارجی (از جمله گزینه اسلوونی) برای هدایت تیم ملی بسکتبال در نظر گرفته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرونده مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال بسته شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرونده مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی بسکتبال بسته شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.