رامین رضاییان در دام خبر فیک افتاد!

رامین رضاییان در دام خبر فیک افتاد!

هنر مدرسه:

فینال جام حذفی فوتبال ایران روز پنجشنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و این دیدار فصل دیگری از رکوردهای فوتبال ایران را می بندد.

صحبت از قدرت رسانه در دنیای امروز بی معنی است، اما نمی توان این پدیده مهم را نادیده گرفت. به ویژه این قدرت و جنبه های مثبت و منفی آن بار دیگر در فینال جام حذفی ترکیه ثابت شد.

بازی فینال ابتدا قرار بود در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود، اما شاهد اعتراض مربیان و بازیکنان هر دو تیم و موجی که در فضای مجازی و رسانه ها به راه افتاده بود و به دنبال آن مسئولان فدراسیون بودیم. و لیگ سازماندهی را واگذار کرد و بازی را به ورزشگاه آزادی منتقل کرد و قرار شد بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شود. این یک پیروزی برای فوتبال بود و نشان از اقتدار مثبت رسانه، نفوذ در مسیر درست و نشان از رسیدن به یک هدف درست، اما متاسفانه در عین حال یک اتفاق منفی رخ داد!

قدرت رسانه ها و اخبار جعلی و دروغ را ببینید رامین رضاییان ستاره تیم ملی سپاهان با کوله باری از تجربه و سال ها حضور در دو جام جهانی و بازی در جام ملت ها و بازی در لیگ های اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز در دام این اخبار جعلی بیفتند. یعنی اگر یک بازیکن جوان و جدید فریب بخورد می گوییم کم تجربه است اما رامین رضاییان چطور؟ او که با تکیه بر فضای مجازی و اخبار جعلی معتقد بود این مسابقه از تلویزیون پخش نمی شود و علیه سعید و سیما استوری می کند!

رامین البته بعد از اینکه دوستانش در رسانه ملی رهبر ارکستر شبکه ورزش را به او نشان دادند متوجه اشتباه خود شد اما بی توجهی کرد و درس ماجرا را تکذیب کرد. امروزه انتشار یک خبر جعلی در فضای مجازی بسیار آسان است. همه مردم را تحت تاثیر قرار داد حتی باتجربه ها و باتجربه هایی مثل رامین رضاییان که یک لحظه فکر نکردند چطور ممکن است فینال جام حذفی برگزار شود و از تلویزیون پخش نشود!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رامین رضاییان در دام خبر فیک افتاد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رامین رضاییان در دام خبر فیک افتاد!"، کلیک کنید.