جرایم رانندگی از کی افزایش می یابند؟

جرایم رانندگی از کی افزایش می یابند؟

هنر مدرسه:

سردار سید تیمور حسینی با تاکید بر اینکه تصمیم در خصوص افزایش میزان جرایم رانندگی و نرخ جدید قطعی شده است، گفت: در حال حاضر زمان اجرای آن مشخص نیست و با گذشت 15 روز از انتشار رسمی این مصوبه طبیعی است. . همچنین حجم جدیدی از جرایم رانندگی در روزنامه های کشور اجرا می شود. بنابراین تغییر در اجرای این مصوبه به معنای عدم اجرای آن نیست و قطعا میزان جرایم رانندگی افزایش خواهد یافت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرازا اعلام کرد: با وجود تایید نرخ های جدید جرایم رانندگی، هنوز زمان دقیق اجرای آن مشخص نشده است.

سردار سید تیمور حسینی اواسط خردادماه امسال از ابلاغ میزان جدید جرایم راهنمایی و رانندگی توسط دولت خبر داد و گفت: «هر تصمیمی از سوی هییت دولت که موجب ایجاد مسیولیت و همچنین مسیولیت برای مردم شود، دستگاه های دولتی باید در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد از 15 روز درج شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراضی گفت: این جریمه ها شامل 174 تخلف بوده که در سه دسته «کلان شهرها، مراکز استان ها، راه های بین شهری و مناطق آزاد صنعتی-تجاری»، «سایر شهرها» و «راه روستایی و روستایی» تقسیم شده است. “

سردار سید تاکید کرد: اکنون در شرایطی که نزدیک به 15 روز از انتشار ابلاغیه مبلغ جدید جریمه رانندگی می گذرد، عدم انتشار این ابلاغیه در روزنامه رسمی احتمال تاخیر در اجرای آن را افزایش داده است. تیمور حسینی فرمانده انتظامی راهو فرازا گفت: همانطور که قبلاً گفتم افزایش جرایم رانندگی باید در روزنامه رسمی منتشر شود و پس از حدود 15 روز این قانون اجرایی شود. با توجه به اینکه این مصوبه هنوز در روزنامه رسمی منتشر نشده است، افزایش جرایم رانندگی از ابتدای تابستان اجرایی نخواهد شد.»

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراضا با تاکید بر اینکه تصمیم برای افزایش میزان جریمه های رانندگی و نرخ های جدید اتخاذ شده است، گفت: در حال حاضر زمان اجرای آن مشخص نیست و 15 روز پس از انتشار این مصوبه در مقام رسمی اعلام شده است. روزنامه کشور، میزان جدید جرایم رانندگی نیز اعمال خواهد شد. بنابراین تغییر در اجرای این مصوبه به معنای عدم اجرای آن نیست و قطعا میزان جرایم رانندگی افزایش خواهد یافت.

به گفته رییس پلیس راهور فرازا، افزایش میزان جریمه های رانندگی تاثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد و می تواند تا حد زیادی در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جرایم رانندگی از کی افزایش می یابند؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جرایم رانندگی از کی افزایش می یابند؟"، کلیک کنید.