عکس| نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/ بین کوه های آلپ و رودخانه پو

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ چند ماه پیش مهدی طارمی تصمیم خود را گرفت و اینترمیلان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. حرکت جالب بوشهری ستاره تیم ملی ایران که پیش از فصل پیشنهاداتی از میلان و الهلال عربستان دریافت کرد اما میلیون ها دلار را برای پیوستن به قهرمان سری آ رد کرد. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا در کنار ایتالیا؛ انتقالی با دستمزد کمتر از الهلال اما جذابتر از تیم عربستانی.

به گزارش ایرنا: اکنون که تمامی مراحل این انتقال به پایان رسیده و مسابقات تیم ملی ایران در فیفادی در خرداد ماه به پایان رسیده است، نزدیکان مهدی طارمی از تمایل جنون آمیز این مهاجم ملی پوش برای آغاز ماجراجویی با نراتزوری ابراز می کنند. . مهدی رویاهای بزرگی دارد و اهداف مهمی را دنبال می کند. او چند ماه پیش اینتر را انتخاب کرد و این یک شگفتی بزرگ بود.

فدریکو پاستورلو، ایجنت آندره آ استراماچونی که یکی از افراد حاضر در مذاکرات بود، گفت: من میانجی مذاکرات بودم، طارمی یکی از مشتریان من نیست و من قراردادی ندارم، اما در این مذاکرات من یک مورد را پیدا کردم. او قطعا در سری A حضور دارد و “او برای هواداران نیز شگفتی بزرگی خواهد بود.”

طارمی علاقه زیادی به رفتن به ایتالیا و شرکت در تمرینات اینتر دارد. مهاجم ایرانی خانه ای در میلان پیدا کرده است که جزییات کوچکی برای تطبیق سریع با شهر است. اتفاقی که پس از معاینات پزشکی مخفیانه رخ داد و هیچکس از آن خبر نداشت. طارمی چند هفته پیش به میلان رفت و این کارهای مخفیانه را انجام داد. میلان مرکز منطقه لمباردی در شمال ایتالیا است. منطقه ای بین آلپ و رودخانه پو. جایی که طارمی باید خیلی سریع خودش را تطبیق دهد.

طارمی برای شروع اردو در اختیار سیمونه اینزاگی قرار می گیرد و در بدو ورود به ایتالیا برای دریافت ویزای خانوادگی اقدام می کند. واضح است که طارمیو مانند سایر بازیکنان نراتزوری تست بدنی را تکرار خواهد کرد، تمرینی اجباری و یکپارچه برای همه بازیکنان حرفه ای باشگاهی در شروع فصل جدید.

تصویر نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/بین آلپ و رودخانه پو است.

عکس نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/ستاره ایران، بین کوه های آلپ و رودخانه پو

258 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/ بین کوه های آلپ و رودخانه پو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| نمایی از خانه رویایی مهدی طارمی در میلان/ بین کوه های آلپ و رودخانه پو"، کلیک کنید.