1900 جایگاه برای عرضه دام سالم در روز عید قربان راه اندازی شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

1900 جایگاه برای عرضه دام سالم در روز عید قربان راه اندازی شد - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه، مسعود امراللهیمدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه سیما با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان اعلام کرد: هموطنان برای انجام این فریضه فرخنده می توانند دام مورد نظر خود را از 1900 نقطه واقع در تهران و شهرستان ها تهیه کنند. روز

وی با بیان اینکه به دلیل بارندگی های خوب بهاری و مراتع سرسبز، شرایط تولید دام به ویژه دام های روستایی و عشایری مناسب است، افزود: شرایط تولید هم برای دام های سبک و سنگین و هم در ایام عید سعید قربان و روزه داری مناسب است. طبق سال های گذشته در عرفه با کمک تعاونی های روستایی عشایری و اتحادیه های روستایی و عشایری دام های سالم و پاک تامین می شود.

وی گفت: بیش از یک هزار و 900 مرکز عرضه دام در سراسر کشور راه اندازی شده و از امروز کار نصب در آنها ادامه دارد و از فردا یکشنبه عرضه دام انجام می شود.

عمار اللهی وی در خصوص جایگاه های عرضه دام در تهران نیز گفت: در تهران 15 جایگاه در حوزه میوه و تره بار با همکاری شهرداری تهران پیش بینی شده است که با حضور ناظران فنی و ناظران اسلامی دام سالم و سالم به فروش می رسد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: وزارت جهاد کشاورزی علاوه بر مسایل قیمتی مرتبط با بازار، به منظور رعایت مسایل بهداشتی و به ویژه دام های مولد، خواهان استرداد آنها است. به منطقه تولید

امراللهی وی گفت: حدود 2000 گروه نظارتی در سراسر کشور فعال خواهند بود که از این تعداد حدود 800 گروه سیار خواهند بود.

وی همچنین افزود: علاوه بر عرضه دام بهداشتی، محراب نیز در ایستگاه های تهران در نظر گرفته شده و در صورت موافقت خریدار، با حضور ناظران دامپزشکی و ناظران فنی، قربانی قربانی می شود.

وی با اشاره به اینکه بازار بر اساس اصل عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شود، گفت: مشکل عرضه نداریم و انتظار داریم بسته به نوع قیمت ها حدود 260 تا 270 هزار تومان و بالاتر باشد. کیفیت دام.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: سوادشی می تواند نظرات و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 1512 اعلام کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1900 جایگاه برای عرضه دام سالم در روز عید قربان راه اندازی شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1900 جایگاه برای عرضه دام سالم در روز عید قربان راه اندازی شد – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.