دلیجان میزبان سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی کودک و نوجوان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

دلیجان میزبان سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی کودک و نوجوان - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

سید احمد رضوی در گفت وگو با خبرگزاری هنر مدرسه اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه، هنرمندان استان مرکزی با حضور در جمع مردم در بوستان های شهر دلیجان به هنرنمایی و اجرای تیاتر خیابانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این جشنواره از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی و سرفصل برنامه هنری سال 1403 است که با موضوعات مختلف اجتماعی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، نفی خشونت، توجه به موضوع جمعیت، اهمیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده اجرا خواهد شد.

رییس سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی کودک و نوجوان شهرستان دلیجان با اشاره به ارسال 25 اثر به دبیرخانه جشنواره، افزود: مهلت ارسال آثار تا 25 خردادماه خواهد بوده و آثار ارسالی به دبیرخانه از تاریخ 31 خرداد الی اول تیرماه توسط هیات بازبین، بررسی شده و 7 اثر به بخش داوری جشنواره راه خواهند یافت.

وی گفت: سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی شهرستان دلیجان در روزهای 12 تا 14 تیرماه با تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، شهرداری و شورای اسلامی شهر دلیجان و قرارگاه شهید آوینی و با حضور گروه های نمایشی استان مرکزی در بوستان های سطح شهر برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیجان میزبان سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی کودک و نوجوان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیجان میزبان سومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی کودک و نوجوان – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.