گرمای سوزان در غرب آمریکا

گرمای سوزان در غرب آمریکا

سرویس ملی هواشناسی آمریکا هشدار داده است که گرمای شدید در بخش غربی این کشور اکنون به شهرهای بیشتری سرایت کرده است.

به گزارش هنر مدرسه، سازمان هواشناسی ملی آمریکا هشدار داده است که شرایط جوی خطرناک تا امروز (جمعه) به دلیل گرمای شدید در بخش هایی از کالیفرنیا، منطقه وسیعی که به حوضه بزرگ، جنوب غربی و جنوب تگزاس معروف است، ادامه خواهد داشت.

یک هشدار گرما در اوایل روز جمعه به وقت محلی برای بیش از 25 میلیون نفر در حال اجرا بود و رکوردهای دمایی گسترده در کالیفرنیا، نوادا و آریزونا شکسته شد، از جمله فینیکس، آریزونا، جایی که 11 نفر در گرما جان خود را از دست دادند و در بیمارستان ها منتظر ورود به منطقه بودند. تظاهرات کمپین ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بود

زمانی که ترامپ در کلیسای بزرگی در فینیکس روی صحنه رفت، دمای 44 درجه سانتی گراد بود.

به گزارش بی بی سی، روز پنجشنبه، سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که گرمای بی سابقه ای را برای کالیفرنیا و بخش هایی از نوادا و آریزونا پیش بینی کرده است.

امروز در فونیکس هشدار گرما صادر شده است و از مردم خواسته می شود وقت خود را در خارج از منزل بگذرانند و نوشیدنی به همراه داشته باشند.

به گفته کارشناسان آمریکایی، گرمای شدید بیش از هر رویداد آب و هوایی دیگر باعث مرگ و میر در این کشور می شود.

آکسیوس گفت، تحلیل هفته گذشته آسوشیتدپرس از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) همچنین نشان داد که بیش از 2300 مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2023 با گرمای بیش از حد مرتبط است.

با ثبت رکوردهای دمایی جدید، کارشناسان می گویند این نگرانی وجود دارد که مرگ و میر ناشی از گرما در ایالات متحده در سال 2024 حتی بیشتر شود.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرمای سوزان در غرب آمریکا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرمای سوزان در غرب آمریکا"، کلیک کنید.