رنکینگ اتحادیه جهانی| خط و نشان حسن یزدانی برای حریفان با حضور در دیدار فینال

خط و نشان حسن یزدانی برای حریفان حاضر در دیدار فینال رنکینگ اتحادیه جهانی

دیدارهای پایانی 3 وزن رقابت های کشتی آزاد امره پولیاک و جام وارگ یانوس فدراسیون جهانی کشتی از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هنر مدرسه، پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و علی رضایی در وزن 74 کیلوگرم راهی دیدارهای رده بندی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 74 کیلوگرم، علی رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم توران بایراموف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رزمبک جمالوف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان زیر 23 سال جهان از ازبکستان با نتیجه 7 بر صفر و پنالتی فنی شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. رضایی در این دیدار با برنده دیدار گیورگی الباکیدزه از مجارستان و مونترو از ونزویلا مبارزه خواهد کرد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست اتان راموس از پورتوریکو را با نتیجه 13 بر 2 شکست داد. وی در دور بعد هایتو ایشی گورو از ژاپن را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر دولت بیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. او امشب برای کسب مدال طلا به مصاف ترنت هیدلی از آمریکا می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رنکینگ اتحادیه جهانی| خط و نشان حسن یزدانی برای حریفان با حضور در دیدار فینال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رنکینگ اتحادیه جهانی| خط و نشان حسن یزدانی برای حریفان با حضور در دیدار فینال"، کلیک کنید.