هییات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

هییات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است - خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هنر مدرسه، محمدعلی باقری چهارشنبه شب درنشست هییات مذهبی با استاندار مازندران با اظهار این که هیات مذهبی از مردم و دل مردم برخاسته اند، افزود: شبکه هیات مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی و تبلیغی جهان اسلام به شمار می رود.

وی به جایگاه والای هیات مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی وتوجه باورهای دینی اشاره کرد و ساماندهی و توجه به آن را الزامی دانست و گفت: مسوولیت این زنجیره بزرگ تبلیغی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی از تشکیل شورای هیات مذهبی در سه سطح شهرستان، استان و کشور خبر داد و گفت: هیات یکی از پایگاه های آموزشی مذهب و تجمع مذهبی مردم در جامعه است و نقش مهمی در آموزش و هدایت مخاطبان در ادوار مختلف داشته است.

باقری گفت: هیات ها در ده های اخیر در ارایه خدمات به مردم تغییرات گسترده ای داشته و تلاش در رفع گرفتاری های عمومی جامعه نشان داد که هیات با استفاده از خلاقیت و نوآوری، گام های موفقیت آمیز داشته است.

رییس شورای هییات مذهبی مازندران ادامه داد: هیات مذهبی مازندران با عضویت در شورای هییات مذهبی کشور توانسته است اهداف و برنامه های خود را پیگیری کند و هیات هوای فرهنگ را تصفیه کرده و مامن مردم است و تکیه گاه عاشقان اهل بیت بوده و برای تمامی انسان ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در تمامی عرصه ها کارگروه جهادی تبیین، معنویت و عرفان ونوظهور، فضای مجازی و غیره تشکیل شده است زیرا اعتقاد داریم هیات پرچمدار میدان به شمار می رود.

باقری با اشاره به تهیه زمینی برای ساخت زایرسرا در مشهد مقدس بر لزوم تسریع در ساخت آن تاکید کرد و گفت: همچنین برای اعزام زایران وهییات به مشهد مقدس نیز با مشکلات روبرو هستیم و نیاز است ناوگان حمل ونقل همراهی بیشتری داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هییات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هییات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است – خبرگزاری هنر مدرسه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.