آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آمادگی 500 آتش نشان برای تامین امنیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با هنر مدرسه وی در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی تهران برای سالگرد درگذشت معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: پرسنل آتش نشانی تهران همزمان با ایام درگذشت در 70 نقطه اطراف حرم مطهر مستقر می شوند. 138 ایستگاه آتش نشانی پایتخت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی با تجهیزات، موتورسیکلت و خودروهای عملیاتی در اطراف محل استقرار یافته و مسیولیت تامین امنیت همه جانبه این رویداد را بر عهده دارند، گفت: 210 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین و 500 آتش نشان. آتش نشانان در 70 نقطه از جمله ورودی حرم مطهر، پارکینگ ها، صحن ها، آبراه ها، جاده منتهی به حرم امام خمینی (ره)، عوارضی تهران – کم مستقر می شوند. مسیولیت تضمین امنیت رویداد را بر عهده بگیرید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان از عصر امروز یکشنبه 13 خرداد در نقاط از پیش تعیین شده مستقر می شوند و استقرار آنها تا پایان مراسم و عادی شدن ترافیک ادامه دارد. راه ها همچنین علاوه بر استقرار، مدیران عملیاتی با خودروهای خود از نقاط استقرار آتش نشانان در این مراسم بازدید خواهند کرد.

ملکی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز حادثه در حین حضور در این مراسم، نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ضمن خونسردی مراتب را سریعاً به سامانه 125 و یا به آتش نشانان مستقر اطلاع دهند. لطفا مکان را مشخص کنید.

پایان خبر هنر مدرسه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران"، کلیک کنید.