مجیدی دیواری کوتاه تر از پیشکسوتان پیدا نکرده است!

مجیدی دیواری کوتاه تر از پیشکسوتان پیدا نکرده است!

به گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ رضا رجوی در گفتگو با خبرلاین گفت: چه کسی فکر می کرد پرسپولیس پارسال قهرمان شود؟ ملوان از سپاهان امتیاز می گیرد و دربی را هم می برد و قهرمان می شود؟ پیشگویی می گوید پرسپولیس قهرمان می شود اما اتفاقات همیشه از پیش بینی ها پیشی می گیرند. فوتبال مثل زندگی است، مثل روزهایی که قصد انجام کاری را دارید اما اتفاقات غیرمنتظره شما را از همه چیز دور می کند! متاسفانه تا هفته بیست و هفتم سرنوشت قهرمانی در دستان ما بود اما روز بازی به نساجی باختیم. اگر این تیم را برده بودیم تمام می شد.

وی ادامه داد: وقتی دشمن سازی می کنیم و نتیجه نمی گیریم می گوییم فدراسیون و داوران مسیول هستند. هیچ چیز تا اینجا مشخص نیست اگرچه مس رفسنجان در بازی های گذشته چندان قوی و ثابت نبوده است اما امیدوارم برای جایگاه خود و فوتبال ایران و لیگ برتر مقابل پرسپولیس بجنگند و طوری بازی کنند که انگار نیستند. بعدا خجالت بکش وجدانشون بعید می دانم مقابل پیکان با مشکل مواجه شویم و امیدوارم طرف مقابل هم نتایج لازم را بگیرد تا هواداران مظلوم استقلال به جام قهرمانی برسند.

پیشکسوت استقلال درباره ماجرای فرهاد مجیدی سرمربی سابق این تیم که به نظر می رسید در زمان بدی آمده بود، تاکید کرد: واقعا متاسفم! امروز شبکه های اجتماعی همه جوانان را درگیر خود کرده است، هرچند تاریخ ایران همیشه مردم را مجله هنر مدرسه دیده است و این جوانان از جمله استقلالی ها نمی دانند چیست! آقای مجیدی، اگر محبوبیت به معنای غرق شدن 3 مربی باشد و تیم در آستانه قهرمانی باشد، شما سه بار در دوران بازیگری تان این تیم را رها کرده اید و می گویید: «ای! کلمه محبوبیت!” استقلال در سال 1379 با مجیدی به قهرمانی رسید که با هزینه 700 میلیاردی کمر این تیم را شکست و همچنان از بدشانسی خود رنج می برد. با فوتبال هم بازی کرد!

وی افزود: مجیدی به من احترام می گذارد اما تعجب می کنم که چطور با پول فوتبال و شهرت استقلال برای خودش زندگی پرباری درست کرد اما از یک پیشکسوت که در تیم 5 ساله بازی کرد دیواری کوچکتر نمی بیند. و پیراهن استقلال بعد از 12 سال با او مصاحبه کردم، یک بار هم که سرمربی بود، به فدراسیون زنگ زدم هنوز هم علیه من یک بار گفته بودم که چون مجیدی در تیم موفق نبود، فکر می کنم برای او خیلی زود است که با توهین به او مشکلی پیدا کردم و سپس نام من را ذکر کنید تا همین ارادتمندان بدون اینکه من را بشناسند به من توهین نکنند.

رضا رجوی تاکید کرد: الان واقعا متاسفم که استقلال در راه قهرمانی بود، مجیدی نباید این فیلم ها و داستان ها را منتشر می کرد و زمان این فیلم ها الان نبود. او توهم محبوبیت دارد و فکر می کند لیگ نکنوم را ترک می کند و خودش برمی گردد، اما کسانی که از این چهره انتقاد می کنند باید بدانند که این رفتار و این رویکرد اشتباه است.

پیشکسوت استقلال در پایان تاکید کرد: می خواهم نساجی را بگیریم تا کار به اینجا نرسد. پشت سر سرمربی ایستادم و در مبارزه با سرمربی و نکونام از او حمایت کردم. من با نکونام مشکلی ندارم اما بارها به او گفته ام که استقلال خوب بازی نمی کند و به جای دعوا با دیگران باید روی جنبه های فنی خود تمرکز کند. هم تیمی های او در مقابل نساجی شانسی نداشتند اما بعداً گفتند فدراسیون و دیگران مقصر هستند.

259 259

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجیدی دیواری کوتاه تر از پیشکسوتان پیدا نکرده است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجیدی دیواری کوتاه تر از پیشکسوتان پیدا نکرده است!"، کلیک کنید.