3 پرسپولیسی + 3 سپاهانی در یک لیست مهم

3 پرسپولیسی + 3 سپاهانی در یک لیست مهم

هنر مدرسه:

پرسپولیس، سپاهان و نساجی 3 تیم حاضر در 3 دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بودند. تراکتور نیز دیگر تیمی بود که در تمامی این رقابت ها حضور داشت اما این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و از بازی ها کنار رفت. در مجموع 7 بازیکن در این 3 مسابقه موفق به گلزنی شدند. نکته جالب اینکه از این 7 بازیکن 6 نفر یا برای پرسپولیس بازی می کنند یا سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و رامین رضاییان 3 ستاره سپاهان هستند که در تمامی این رقابت ها موفق به گلزنی شدند. این 3 بازیکن سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و یک بار پیراهن این تیم را بر تن کرده اند. مهدی ترابی، آستون اورونوف و عیسی آل کثیر 3 ستاره فعلی پرسپولیس هستند که در تمامی رقابت ها گلزنی کرده اند. البته آل کثیر دو گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن سپاهان و ارونوف در لیگ قهرمانان با پیراهن نوف باخور گلزنی کردند.

مهدی هاشمی نژاد تنها بازیکنی بود که در تمامی رقابت ها گلزنی کرد، اما بدون سابقه بازی برای پرسپولیس، یک وینگر تکنیکی و آینده دار تراکتورسازی بود که هم در بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ موفق به گلزنی شد. و یک گل در جام حذفی برای تراکتورسازی به ثمر رساند همچنین شهریار مقانلو مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان این شانس را دارد که در صورت صعود سپاهان با گلزنی در بازی نیمه نهایی یا پایانی جام حذفی به این گروه اضافه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "3 پرسپولیسی + 3 سپاهانی در یک لیست مهم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "3 پرسپولیسی + 3 سپاهانی در یک لیست مهم"، کلیک کنید.