بهانه ای برای تعطیلی مغازه های طلافروشی وجود ندارد

بهانه ای برای تعطیلی مغازه های طلافروشی وجود ندارد

هنر مدرسه:

با توجه به اتفاقات اخیر در بازار فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر، دادستانی تهران به عنوان وکیل عمومی و برای احقاق حقوق مردم وارد موضوع شد و بر این اساس صبح امروز جلسه ای تشکیل شد. معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران و اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر برای رفع مشکلات و مطالبات آنان با معاونان دادستان به گفت و گو نشستند.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران در این نشست گفت: هر زمان که دادسرا احساس می کند ممکن است به حقوق افراد جامعه تضییع شود به نفع حقوق مردم برای حفظ محیط زیست مداخله می کند. جامعه متورم نیست و فضای آرامش و امنیت در آن حاکم است.

گلزاده گفت: وقتی برای کارگران صنفی مجوزی برای ادامه فعالیت صادر می شود به این معناست که دارنده پروانه در چارچوب قانون با فعالیت صنفی موافقت کرده است. همچنین قانون وظایف دارندگان پروانه اعم از مقررات بهداشتی، مقررات انضباطی و سایر موارد را مشخص کرده و دادستان نیز مطالبه عدالت را وظیفه خود می داند که حق باید ادا شود و در نهایت عدالت برقرار شود. دستاورد

وی با قدردانی از همکاری اعضای هییت مدیره صنف طلا و جواهر فروشان با مجموعه حاکمیتی گفت: امیدواریم این همکاری از این پس برای تحقق خواسته های بحق این صنف ادامه داشته باشد.

سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران گفت: پس از جلسه و بحث هیات مدیره صنف طلا و جواهر فروشان اتفاقات خوبی افتاد و توافقی جزیی حاصل شد که به عبارت دیگر شکایت نمی تواند راهگشا باشد ، دعوا نباید به مردم و جامعه آسیب برساند.

گلزاده با بیان هدف از برگزاری این نشست یادآور شد: این جلسه به منظور ارایه راهکار قانونی برای رفع دغدغه ها و مشکلات موجود و رفع التهابی که در بین اعضای صنف جواهرفروشان و فروشندگان به وجود آمد و به جامعه شاهد باشیم برگزار شد. آرامش و رفاه را به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات انجام شده و نباید هیچ بهانه ای برای تعطیلی طلافروشی ها وجود داشته باشد، افزود: وقتی مشکلی در دادسرا پیش می آید، وقتی مطالبات را پیگیری می کنیم، پیگیر حق مردم برای حل مشکل هستیم.

سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران با اشاره به اینکه در مسایل اخیر خبرهایی مبنی بر ورود غیرعادی برخی افراد به گوش رسیده است، گفت: موضوع به امنیت و آرامش جامعه مربوط می شود زیرا اگر مردم بخواهند مشکل ایجاد کنند ما وارد می شویم. شرایط دید عمومی، اما ما فکر می کنیم که مشکل حل شده است و جای نگرانی نیست.

گلزاده در جمع حاضران گفت: دادستانی را در کنار خود بشناسید، از تمام اختیارات قانونی موجود برای رفع مشکل استفاده می کنیم و تذکرات لازم را از سوی دادستانی کل و دادسرای تهران به سایر نهادها و سازمان ها ارسال خواهیم کرد. دفتر.

وی تاکید کرد: زمان بازگشت آرامش به بازار فرا رسیده است. ما به صورت روزانه بر امور نظارت و نظارت می کنیم و به مقامات بالاتر اطلاع می دهیم، درهای دادسرا نیز برای طرح مطالبات به روی همه اقشار جامعه باز است.

نادر بذرفشان، رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران نیز در این نشست گفت: از دی ماه تاکنون جلسات زیادی برای پاسخگویی به مطالبات اعضای اتحادیه برگزار کرده و چندین بار به مجلس رفته ایم. راهکارها ارایه و اصلاح می شود و با مسیولان مختلف مکاتبه می کنیم.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به نامه ارسالی به مراجع ذیربط برای رفع این مشکل گفت: باید با دقت و سرعت بیشتری با مسایل التهابی برخورد شود تا فضای آرامش در کشور حفظ شود. جامعه.”

وی با اشاره به پیام های صوتی و تصویری ارسالی پس از جلسه مشترک هیات مدیره اتحادیه طلافروشان با وزارت دفاع برای بازگشایی مغازه ها گفت: متاسفانه هجمه های توهین آمیزی از سوی برخی رسانه ها داشته ایم، صنفی که باعث ناراحتی بسیاری از اعضا شده است.”

بذرفشان با اشاره به دو جلسه اخیر اعضای این اتحادیه با وزارت حراست که منجر به دو نتیجه خوب شد، گفت: مقرر شد سرمایه ثبت نشود و فقط معاملات ثبت شود و ثبت آنی به ثبت روزانه تغییر یافت.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه تلاش اعضای هییت مدیره برای بازگشایی مغازه ها ادامه دارد، گفت: اصلاح قانونی خوبی انجام شده و باید به همدیگر و محیط زیست کمک کنیم. و محیط روانی حاکم بر بازار را مدیریت کند

در ادامه جلسه هر یک از اعضا نظر خود را بیان کردند.

پس از پایان جلسه معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 12 به همراه اعضای هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در خرداد اردیبهشت ماه از این میدان بازدید کردند. احسان و حکیم هاشمی به گفت وگو با مغازه داران نشستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهانه ای برای تعطیلی مغازه های طلافروشی وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهانه ای برای تعطیلی مغازه های طلافروشی وجود ندارد"، کلیک کنید.