آمار جذاب گل گهر در جام حذفی

آمار جذاب گل گهر در جام حذفی

گزارش خبرگزاری هنر مدرسه؛ تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی قاطع ترین پیشروی را داشت و با شکست 5 بر صفر تیم فوتبال هوادار به مرحله بعد صعود کرد و این اتفاق زمانی رخ داد که در مرحله یک هشتم نهایی فجارسپاسی را شکست داد. آنها در مرحله یک هشتم نهایی نیکاپارس چالوس را 2-0 شکست دادند.

به گزارش اسپورت، سه شاگرد مارینوس در سه بازی انجام شده در جام حذفی 10 گل به ثمر رسانده اند در حالی که 12 هفته برای این تعداد گل در لیگ برتر منتظر بوده و از هفته شانزدهم تا بیست و هفتم موفق شدند. امتیاز 10. گل بزنید

تیم فوتبال گلگره در 27 بازی لیگ برتر 27 گل به ثمر رسانده و تعداد گل های آنها در جام حذفی بیش از 1/3 گل های آنها در لیگ برتر است و عملکرد فوق العاده ای در این رقابت ها داشته است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته آنها در رقابت های جام حذفی 1402–03، کلین شیت های متوالی آنها در سه بازی گذشته بود و آنها هنوز یک گل در این مسابقات دریافت نکرده اند.

گل گهر پس از دیدار مقابل نیک کوپارس جنوبی که در وقت اضافه موفق به شکست این تیم شد، سایر دیدارهای خود را در وقت قانونی و 90 دقیقه به پایان رساند و در مرحله نیمه نهایی حضور پررنگی داشت که در این مرحله به مصاف آن می رود. سپاهان اصفهان.

اگر شاگردان مارینوس به روند تاثیرگذار خود در جام حذفی ادامه دهند و سپاهان را در نیمه نهایی شکست دهند، می توانند رکوردی را در تاریخ باشگاه به ثبت برسانند و اولین فینال رسمی باشگاه گل گهر را رقم بزنند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار جذاب گل گهر در جام حذفی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار جذاب گل گهر در جام حذفی"، کلیک کنید.